فرماندار شهرستان خاتم در همایش مشترک نیروهای نظامی و انتظامی امنیت و آرامش شهرستان را مرهون زحمات این دو نیرو دانست و از کشور ایران به عنوان یک ابزار تعیین کننده در کل دنیا یاد کرد.
به گزارش يزد فردا، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس همایش مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور فرماندار در بیت الزهرای ناحیه خاتم برگزار شد.

مهندس زاده رحمانی در این همایش ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به جنایات گرو های تکفیری داعش و مشکلات برخی از کشور ها اشاره کرد و گفت: زمانی به قداست و ارزش دفاع پی می بریم که امنیت و آرامش کشور خودمان را با برخی از این کشور ها مقایسه کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت به عنوان یکی از نیازهای بشری است  به قدرت بازدارندگی و توان دفاعی ایران اشاره کرد و گفت: امروز کشور ما به جایی رسیده است که با قدرت خود به عنوان یک ابزار تعیین کننده و مهم در کل دنیا مطرح است.

فرماندار شهرستان خاتم در ادامه به ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان و شهدا  در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش امروز جامعه  و شهرستان خاتم نیز مرهون خون شهدا، زحمات و تلاش های نیروهای نظامی و انتظامی است.

گفتنی است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ، فرماندهی انتظامی شهرستان ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه خاتم، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، نیروهای نظامی و انتظامی از دیگر شرکت کنندگان در این مراسم بودند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا