به مناسبت هفته دفاع مقدس و گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در میبد برگزار می شود.

اين همایش از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۴ مهرماه كه  با تجمع در محل امامزاده سیدصدرالدین قنبر(س) میبد برگزار می شود.

شايان ذكر است در پايان مراسم و بر اساس قرعه كشي تعدادي جايزه نفيس به شركت كنندگان اهداء خواهد شد .

 

 به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجديد پيمان با با آرمان شهدا و امام شهيدان یادواره شهدای بخش ندوشن برگزار می شود .

خادمي بخشدار ندوشن ضمن  دعوت از خانواده محترم شهداء ،ايثارگران ، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهروندان ميبد، بخش هاي بفروئيه و ندوشن از روساي ادارات و نهاد ها دعوت نمود تا در اين مراسم حضور به هم رسانند .

يادآور مي شود همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای بخش ندوشن در روز جمعه ۴ مهرماه ۱۳۹۳ بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الغدیر ندوشن با سخنرانی حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد برگزار خواهد شد.

 

فلاح فرماندار ميبد در پايتخت و دستاورد سفر كاري


به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : فلاح فرماندار ميبد در خصوص سفر اخيرشان به تهران گفت :   طي سفر كاري كه به تهران داشتيم و در پي ملاقات با دكتر افشار معاون وزير و رئيس امور اراضي كشور  به نتايج خوبي در خصوص زمينهاي موجود در حريم شهر رسيديم و مقرر گرديد در خصوص زمينهايي كه واقع در حريم شهر هست و واگذار مسكن و شهر سازي شده و سند آن واگذار مسكن و شهر سازي نشده و قرداد اجاره با امور اراضي دارند سند هم توسط امور اراضي صادر شود . و بر اساس روند اداري كه دارد اين امر دنبال شود و از اينجا از همكاران جهاد كشاورزي و امور اراضي مي خواهيم موضوع را پيگيري نمايند و اين موضوع كمك بزرگي به زمينهاي واقع در حريم شهر مي نمايد تا واگذاري آن آسان شود.

فلاح در زمينه ديدار با مدير عامل مخابرات كشور هم گفت : در ملاقات ديگري با مدير عامل مخابرات مخابرات كشور آقاي مهندس ابراهيمي موضوع هاي مختلفي مطرح گرديد از جمله موضوع تلفن شهرك امام رضا (ع) ركن آباد و ولي عصر  (عج)مهر آباد كه دستور مساعد صادر گرديد .

فرماندار ميبد افزود : همچنين گفتو گويي در خصوص پهناي باند فيبر نوري داشتيم كه مي بايست براي اداره ثبت و احوال ، آموزش و پرورش ، دانشگاه علمي كاربردي و دارو سازي دي انجام مي شد كه دستور مساعد صادر گرديد و در خصوص تلوزيون كابلي نيز دستور صريح دادند و اميدواريم در شهرستان هر چه سريعتر اجرايي شود . در اين سيستم متقاضيان فيلمهايي را از مخابرات درخواست مي نمايند و اين خدمات براي درخواست كننده از طريق اين شبكه  قابل دسترسي مي باشد .

دكل مخابراتي روستاي سورك نزديك به 4 ميليارد ريال هزينه خواهد داشت نيز در اين ملاقات مطرح گرديد كه در صورت تامين برق آن نصب خواهد شد .

وي از تورهاي مسافرتي در شهرستان ميبد گفت و ادامه داد : با مدير عامل شركت خدماتي و سياحتي ققنوس كه شركتي بسيار خوب بين المللي است و مدير عامل آن هم يك شهروند ميبدي است ملاقاتي داشتيم قول مساعد دادند كه در مهر ماه از شهرستان ميبد بازديد به عمل آورند و يكسري تورهاي مسافرتي براي ميبد نيز در نظر داشته باشند .

ايشان در زمينه شركت فولاد ميبد نيز بيان داشت : در معيت مديركل ثبت و اسناد و آقاي هدايي با سرپرستي بانك صنعت و معدن  و بانك ملي ايران در خصوص فولاد ميبد  ملاقاتي داشتيم كه  در آن جلسه اقدامات خوبي انجام شد و تا آخرين اخباري كه بنده دارم كارشناسان بانك ملي و صنعت و معدن در شهرستان حضور دادند .

فلاح در پايان از خبر خوشحال كننده براي همشهريان ميبدي گفت و ادامه داد : در پايان نويدي هم به همشهريان محترم دارم و اينكه با پيگيريهايي كه ظرف هفت ماه گذشته انجام شد در آينده نزديك شاهد راه اندازي كارخانه كنستانتره سورك با ظرفيت 1000 تن تا پايان سال 93 خواهيم بود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا