علیرضا صالح معاون مجلس، حقوقی و استان های معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از پروژه های تالارمرکزی یزدو فاز دو مجتمع امام علی (ع) بازدید کرد.

وی در این بازدید ازروند ساخت این پروژه های عمرانی و فرهنگی در یزدآشنا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این بازدید با اشاره به اینکه با اتمام این پروژه ها زیرساختهای لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری فراهم خواهد شد،اظهار داشت:وظیفه داریم با فراهم نمودن زیرساخت های لازم با همراهی اصحاب فرهنگ و هنر درارتقاء فعالیت های فرهنگی و هنری تمام تلاش خود را انجام دهیم.
علی غیاثی ندوشن با اشاره به ظرفیت و پتانسیل هنرمندان استان یزد گفت: تمام سعی خود را خواهم نمود تا با تسهیل نمودن زیرساختهای فرهنگی ،فعالیت های فرهنگی و هنری استان روند روبه جلوی تری به خود بگیرد.این مقام مسئول تاکید کرد که برای ارتقاء فرهنگ و هنر استان یزد تمام تلاش  خود را انجام خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه توجه جدی به فعالیت های فرهنگی و هنری  مورد تاکید دولت است،تصریح کرد:امیدوارم با عنایتی که از سوی دولت وجود دارد پروژه های تالارمرکزی و فاز دو مجتمع امام (ع) هرچه زودتر مورد بهره برداری و افتتاح گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت:پروژه تالارمرکزی 94درصد و فاز دومجتمع امام علی(ع)75پیشرفت فیزکی داشته است.گفتنی است ، این دوپروژه دارای سالن های تخصصی نمایش و موسیقی است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا