دوندگان مسیر جاده ولایت با رسیدن به محل اداره تبلیغات اسلامی مورد استقبال مردم و مسئولین شهرستان اشکذر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ،در مراسمی که در اداره تبلیغات اسلامی اشکذر برگزار شد، فرماندار اشکذر در سخنانی، ضمن خوشامدگویی به گروه دوندگان مسیر جاده ولایت، از خصوصیات معنوی مردم شهرستان اشکذر سخن گفت.

 شاه حسینی بیان داشت: این شهرستان با جمعیت 30 هزار نفری حدود 350 مرکز دینی اعم از مسجد، حسینیه، تکیه و ... دارد.اینها نشان می دهد مردم اینجا ولایت مدار و دین پرور هستند.

فرماندار اشکذر برای دوندگان مسیر شلمچه تا مشهد، آرزوی سلامتی کرد و خطاب به آنها گفت: شما عزیزان رسم دیرینه زیارت پیاده امام رضا(ع) را زنده می کنید و این کار ارزشمندی است. انشالله وقتی به حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) رسیدید، سلام ما و همه مردم ولایتمدار شهرستان اشکذر را به آن امام همام برسانید.

گفتنی است، پنجمين جشنواره فرهنگي – ورزشي رضوي (جاده ولايت) از اول تا 16 شهريورماه سال جاري به طول دو هزار كيلومتر از مرز شلمچه تا مشهد مقدس با حضور 23 نفر از دوندگان خراسان رضوي به مناسبت دهه كرامت در حال برگزاري است.
استان يزد در شهرهاي فراغه، ابركوه، دهشير، توران پشت، اسلاميه، تفت، يزد، زارچ، اشكذر، خرانق، ساغند و رباط پشت بادام ميزبان اين افراد است. از ويژگي هاي این گروه ورزشی، تركيب سني آنان است كه نوجوانان در كنار ميان سالان در این مسیر قرار گرفته اند و به كسب تجربه مي پردازند.

قابل ذکر است، این مراسم در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا