حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در نشست فرمانداران و ائمه جمعه حوزه انتخابیه طبس، فردوس، بشرویه و سرایان اظهار کرد: انسجام و وحدت در حوزه‌های انتخابی منجر به پیشرفت و شکوفایی می‌شود.

وی ادامه داد: گردهم آمدن مسئولان و زمامداران اداره امور شهرستان‌ها سبب به وجود آمدن اتفاق نظر و هماهنگی در راستای دستیابی به اهداف مشترک برای شکوفایی و ترقی مناطق می‌شود.

امام جمعه طبس تصریح کرد: برگزاری نشست‌های متعدد بین ائمه جمعه و فرمانداران حوزه‌های انتخابی و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات موجود در حوزه آثار و پیامدهای مثبت و سازنده‌ای را در پی‌دارد.

مهاجریان‌مقدم تاکید کرد: زمامداران جامعه باید با وحدت و همدلی از مسیر اصلی خدمت به مردم منحرف نشوند زیرا انحراف مسئولان می‌تواند جامعه‌ای را به انحراف بکشاند.

وی افزود: علما و دولتمردان باید از افراد شایسته و با فضیلت انتخاب شوند تا جامعه در مسیر اصلی خود که همان دست یافتن به سعادت و شکوفایی است حرکت کند.

امام جمعه طبس گفت: از جمله نکات مهمی که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است پرهیز از به کارگیری فتنه‌انگیزان در اداره امور و جلوگیری از نفوذ آنان به بطن جامعه و امور حکومتی است.

مهاجریان از اختصاص مبلغ 40 میلیارد ریال برای احداث و بازگشایی محور طبس بشرویه خبر داد و اظهار کرد: این مبلغ از محل اعتبارات ماده 180 در نظر گرفته شده است.

وی افزود: گسترش راه‌های ارتباطی بین شهرهای مختلف از زیر ساخت‌های مهم و زیر بنایی برای توسعه و پیشرفت مناطق به شمار می‌رود.

همايش ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان هاي طبس، بشرويه، فردوس و سرايان، شب گذشته با حضور محمدعلي عبداله زاده نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي به ميزباني شهرستان بشرويه برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا