یزدفردا:جانشين فرمانده انتظامي استان يزد، از دستگيري متهمي كه با استفاده از جعل "پروفرماي" واردات دستگاه نساجي اقدام به كلاهبرداري 135000 يورويي كرده بود خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عطاءا... احمدي" در تشريح اين خبر گفت: در پي گزارش هاي مردمي در خصوص اينكه شخصي به هويت معلوم، اقدام به جعل پروفرماي واردت دستگاه نساجي و دريافت ارز مبادله اي به ارزش يكصدو سي و پنج هزار يورو در خصوص واردات دستگاه نساجي كرده ، وليكن دستگاههاي مذكور را وارد كشور نكرده است، بررسي موضوع اين پرونده در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي يزد قرار گرفت.

وي، با تاكيد بر اين مطلب كه كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي و صحت موضوع متهم را شناسايي و دستگير كردند ادامه داد: پس از هماهنگي با مقامات قضايي متهم به نام "ع. م" اهل و ساكن يزد دستگير و براي بازجويي به اداره آگاهي استان دلالت داده شد.

احمدي، ضمن اشاره به اينكه متهم در بازجويي هاي خود به دريافت ارز مبادله اي و فروش آن در بازار آزاد اعتراف كرده خاطر نشان كرد: "ع. م" در بازجويي هاي خود به اين نكته اعتراف كرد كه با جعل اسناد و مدارك مربوط به واردات دستگاه نساجي از كشور تركيه، توانسته 135000 يورو ارز مبادله اي دريافت كند و آن را در بازار آ زاد به فروش برساند.

جانشين انتظامي استان يزد ضمن اعلام اين موضوع كه متهم جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي داده شد يادآور شد: ارائه شماره ثبت شركت به تنهايي، به معناي اطمينان از قانوني بودن فعاليت ودرستي عملكرد شركت نيست بلكه سابقه طولاني تأسيس و فعاليت يك شركت، منطبق بودن فعاليت آن با اساسنامه، شفاف بودن سوابق كاري، و خوش حسابي در پرداخت ماليات، عوارض دولتي و ... مي تواند در اعتماد به عملكرد آن شركت كمك كند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا