به گزارش دبیرخانه ستاد بزرگداشت هفته دولت در تفت، "محمود زارع" در ابتدای این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از این بزرگواران به عنوان اسوه های خدمت به مردم یاد کرد و گفت: هفته بزرگداشت دولت در حقیقت فرصت ارزشمندی برای ترویج فرهنگ خدمت به مردم است.

فرماندار تفت با اشاره به شعار " آرامش و امید" در هفته دولت امسال اظهار داشت: شعار آرامش و امید، شعاری عمیق و قابل تامل است چرا که دو عامل اساسی " آرامش" و "امید" زیربنای تحقق همه برنامه ها و اهداف می باشد.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان با اشاره به دستاوردهای مهم دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف بر اطلاع رسانی هنرمندانه از دستاوردها و خدمات دولت تاکید کرد.

زارع با اشاره به دستاوردهای ارزشمند دولت در عرصه های بین المللی اظهار داشت: با توجه به تاییدات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای، فضای امیدوار کننده ای در عرصه بین المللی برای کشور فراهم آورده است که دستاورد ارزشمندی برای دولت به حساب می آید.

وی با اشاره به دستاوردهای اقتصادی دولت گفت: با وجود مشکلات اقتصادی و فشار ناشی از تحریمها، اقدامات اساسی و سازنده‏ای در حوزه‏های اقتصادی برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور برداشته شده و بر اساس آمار، همزمان با کاهش نرخ تورم، کشور از شرایط رکود خارج شده است.     

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاههای خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا