به گزارش واحد EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد حوادث مهم هفته جاری به شرح ذیل اعلام شد .

حادثه اول این هفته در تاریخ 24 مرداد ، انحراف خودرو پیکان از جاده و برخورد  با  پلهای کنار جاده در مسیر عقدا به نایین بود که در ساعت 20:50 اتفاق افتاد . یک واحد امدادی از پایگاه جاده ای عقدا به محل حادثه اعزام شده و سه مصدوم این حادثه را به بیمارستان منتقل شدند .

دومین حادثه نیز در همین روز جمعه 24 مرداد تصادف سه دستگاه خودرو پژو 206 و 405 و تویوتا در مسیر میبد به یزد بود . این حادثه که در ساعت 22:10 روبروی کاشی مجتمع افتاد که شش مصدوم برجا گذاشت . پس از اعلام به مرکز فرماندهی اورژانس دو واحد امدادی از پایگاه اشکذر و شمسی  به محل حادثه اعزام شدند و هر شش مصدوم این حادثه توسط پرسنل زحمتکش اورژانس پس از اقدمات اولیه به بیمارستان منتقل شدند .

سومین حادثه این هفته روز شنبه 25 مرداد ماه تصادف یک دستگاه خودرو سواری پراید با تیلر در محور یزد به خرانق نزدیک کشتارگاه صنعتی اتفاق افتاد . این حادثه در ساعت 20:36 به وقوع پیوست که پس از اعلام دو واحد امدادی از پایگاه اشکذر و خرانق به محل حادثه اعزام شدند . این حادثه 5 مصدوم داشت که پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان منتقل شدند .

چهارمین حادثه مهم در هفته جاری دیروز دوشنبه 26 مرداد واژگونی خودرو پژو 405 در محور تفت به علی آباد روبروی پمپ بنزین فیض آباد در ساعت 14:50 اتفاق افتاد . این حادثه شش مصدوم در پی داشت که توسط دو واحد امدادی اعزامی از پایگاه شهری تفت و جاده ای علی آباد ، پس از اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند .


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا