نماینده مردم شهرستان های طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از سقوط هواپیمای تهران-طبس به دنبال برقراری مجدد این خط هوایی و یک پرواز ایمن، مطمئن و پایدار هستیم.

حمید رضا حجازی :محمد علی عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در طبس گفت: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی به مدیرعامل سازمان هواپیمایی کشوری با شرکت های مختلف هواپیمایی که هواپیمای مناسب با شرایط طبس دارند مذاکره کرده ایم و پس از نهایی شدن رایزنی ها، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

وی گفت: احتمالا تا پایان هفته جاری مذاکرات نهایی خواهد شد.

امین الله صولتی رئیس فرودگاه طبس نیز گفت: برقراری مجدد پرواز تهران–طبس و بالعکس در حال پیگیری است و با شرکت های هواپیمایی همچون شرکت نفت، ماهان و کاسپین در این خصوص صحبت شده است که به محض به نتیجه رسیدن مذاکرات و پیگیری ها نوع هواپیما، شرکت مربوطه و روزهای پرواز اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به آمادگی فرودگاه طبس از نظر زیرساخت های عملیاتی و هوانوردی منتظر اعلام آمادگی شرکت های هواپیمایی در خصوص برقراری این پرواز هستیم.

گفتنی است: پرواز تهران - طبس با یک هواپیمای آنتونف 140 توسط شرکت هواپیمایی سپاهان در 19 مرداد ماه سال جاری دقایقی پس از پرواز در اطراف فرودگاه مهر آباد سقوط کرده و 40 نفر از سرنشینان آن کشته شدند.

 


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا