یزدفردا: پليس آگاهي استان يزد بادستگيري دو سارق و اعتراف آنها به 27 فقره سرقت، بيش از يك ميليارد ريال اموال سرقتي را كشف كرد.

به گزارش یزدفردا، جانشين انتظامي استان يزد در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به نام گذاري سال جاري در ناجا به عنوان سال مبارزه با سرقت و همچنين طرح تشديد برخورد با سارقين سرقت هاي مهم، كارآگاهان پليس آگاهي استان يزد با انجام يك سري اقدامات اطلاعاتي و پليسي يكي از سارقان حرفه اي منازل را شناسايي و دستگير كردند.

سرهنگ "عطاءا... احمدي" ضمن اشاره به اينكه متهم 22 ساله، در بازجويي هاي انجام شده به سرقت هاي بسيار زيادي با همدستي فرد ديگري اعتراف كرد يادآور شد: كارآگاهان پليس آگاهي در يك اقدام غافلگيرانه همدست وي را دستگير، که به انجام 27 فقره سرقت منازل اعتراف كرد.

وي، با تاكيد بر كشف اموال مسروقه ادامه داد: ارزش اموال سرقتي كشف شده بيش از يك ميليارد ريال است. جانشين انتظامي استان يزد در پايان، از تحويل متهمان به مراجع قضايي و  تلاش براي شناسايي ديگر مالباختگان اين پرونده خبر داد و تصريح كرد: صاحبان منازل نقش عمده ای در پیشگیری از بروز این سرقتها دارند.
 آنها با نصب نرده بر سردرب منازل و دیوارهای منازل خود ، جوش دادن حلقه فلزی وحافظ توپی درب ورودی منازل خود، نصب حفاظ بر پنجره ها و دربهای شیشیه ای ، استفاده از قفلهای سوییچی، قرار دادن اجناس قیمتی و باارزش در گاوصندوق و سایر تجهیزات و امکانات میتوانند ورود و خروج سارق را با مشکل مواجه ساخته و امکان سرقت را به نحو شایسته ای کاهش دهند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا