یزدفردا:رئيس پليس فتا استان کردستان از دستگيري پزشک قلابي در فضاي مجازي خبر داد که طعمه اصلي وي کلاهبرداري از خانم ها بود.

،سرهنگ " فرامرز شاکري " در جمع خبرنگاران رسانه محلي استان کردستان بيان داشت : کارشناسان پليس فتا گرداننده صفحه اي را در فضاي مجازي شناسايي کردند که تحت عنوان پزشک و مشاغل کليدي خانم هاي را به قصد ازدواج در فضاي مجازي شکار مي کرد .
وي افزود : گرداننده اين صفحه با خانم هاي که ارتباط در فضاي مجازي داشت ، پس از تخليه اطلاعاتي و وارد شدن به حريم خصوصي اعتماد آنها را به خود جلب مي کرد .
اين مقام انتظامي در فضاي سايبر تصريح کرد : متهم پس از جلب اعتماد قربانيان ، در فضاي واقعي هم با آنها ارتباط برقرار مي کرد و مبالغي بين 5 تا 20 ميليون ريال به عنوان قرض از آنها گرفته بود .
رئيس پليس فتا در ادامه بيان داشت : هنگامي که قربانيان وجه خود را از اين کلاهبردار مطالبه مي کردند ، از سوي وي تهديد مي شدند که عکس ها و اطلاعات خصوصي آنها در فضاي مجازي پخش خواهد شد
سرهنگ " شاکري " گفت : متهم که يک جوان 30 ساله است دستگير و صراحتا به بزه ارتکابي اقرار کرد.
وي به خبرنگاران گفت : تا کنون تعداد قابل توجهي از قربانيان شناسايي شده و اميد است با اطلاع رساني صورت گرفته افرادي که به اين شيوه از آنها کلاهبرداري شده است جهت اقامه دعوا به پليس فتا مراجعه کنند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا