نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که عملکرد فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مثبت بوده است، گفت: انگیزه برخی استیضاح کنندگان از استیضاح دکتر فرجی دانا سیاسی است.

«محمدرضا تابش» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا، افزود: من جو مجلس را مثبت و خوب می بینم و به نظر من این استیضاح رای نمی آورد.

وی ادامه داد: برخی نمایندگان گله هایی از دولت دارند که به این استیضاح منتهی شد ولی دولت باید کمک کند خواسته ها و مطالبات مردم را که از طریق این نمایندگان مطرح می شود، جامه عمل بپوشاند.

وی گفت: ما باید صف نمایندگانی را که برای این که مطالبات مردم برآورده نشده با صف آنان که مخالف دولت هستند و این استیضاح را آورده اند، جدا کنیم زیرا افرادی هستند که می خواهند دولت را از کارایی بیندازند.

تابش خاطرنشان کرد: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی می خواهند دولت موفق باشد اما اقلیتی هستند که تنها با هدف سیاسی می خواهند مانع این موضوع شوند.

تابش با تاکید بر این که عملکرد فرجی دانا در یک سال گذشته مثبت بوده است گفت: عملکرد وی مبتنی بر برنامه هایی بود که به مجلس ارائه کرد. در مدت حضور وی در وزارت علوم، ما شاهد تشنج و تنش در دانشگاه ها نبوده ایم.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا