دکتر توحيدي فر: اگرستون سازندگی کشور را آهن حساب کنیم عنصر اولیه آن از بافق بلند می شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ با حضور وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي ، مدير عامل سازمان تامين اجتماعي کشور ، استاندار يزد ، نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي ، امام جمعه و فرماندار بافق و جمعي از مسئولان استان و شهرستان ؛کلنگ ساختمان پلي کلينيک در بافق به زمين زده شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در اين مراسم گفت: شهرستان بافق با 45هزارنفر جمعیت بیش از 91 درصد بیمه شده تامین اجتماعی دارد.

"سيد تقي توحیدی فر" افزود: واقعا بافق شهر زحمتکشان گمنام و مظلوم کشور می باشد که اگرستون سازندگی کشور را آهن حساب کنیم عنصر اولیه آن از این شهر بلند می شود و تبدیل به ستون های آهنی می شود که جایگاه های دیگر صنایع را رونق می بخشد.

وي با اشاره به اينکه شهروندان بافقي طی این سالها به حقوق حقه خود نرسیده اند خاطر نشان کرد : امیدواریم در سایه دولت تدبیر و امید به یک یک خواسته هايشان که یکی از آنها تامین امکانات درمانی است ،برسند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد در ادامه به خصوصيات درمانگاه تخصصي تامين اجتماعي بافق اشاره کرد و گفت: احداث، تجهيز و راه اندازي پلي كلينيك تامين اجتماعي بافق يکي از مصوبات دور دوم سفر دولت قبل مي باشد.

توحيدي فر افزود: اين درمانگاه با اعتباري بالغ بر 70 ميليارد ريال در زميني به مساحت 5085 مترمربع در 3 طبقه ساخته می شود و کلیه رشته های تخصصی را دارد.

وي تصريح کرد : عمليات احداث بعد از کلنگ زنی عملیات خاکبرداری بی وقفه شروع می شود و ظرف مدت 24 ماه توسط شرکت خانه سازی تامين اجتماعي ساخته میشود که با نصب تابلوی روز شمار کارها بی وقفه ادامه پیدا کند و حداکثر با تجهیز کردن کامل در دهه فجر سال 95 با حضور وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعي افتتاح شود.

در پايان اين مراسم کلنگ ساختمان پلي کلينيک توسط وزير تعاون ، کار و رفاه اجتماعي به زمين زده شد.


 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا