دوره تربیت مربی هوش اخلاقی با محوريت چهار فضيلت اخلاقی احترام، مهرباني، بردباري و انصاف با حضور دکتر محمدحسین فلاح برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سایت دارالذکر: مؤسسه فرهنگي، قرآن و عترت هيئت انصار ولايت یزد در نظر دارد دوره تربیت مربی هوش اخلاقی را با محوريت چهار فضيلت اخلاقی احترام، مهرباني، بردباري و انصاف، با حضور دکتر محمدحسین فلاح برگزار نماید. آخرین مهلت ثبت نام این دوره 24 ساعته، 30مردادماه و شروع دوره: عصرها، سوم الی ششم و دهم الی دوازدهم شهریورماه است.

لازم به ذکر است: هوش اخلاقی توان تشخیص درست از نادرست است؛ یعنی داشتن اعتقادات اخلاقی محكم و عمل كردن بر طبق آنها به گونه‌ای كه شخص رفتاری درست و محترمانه داشته باشد. دوره تربيت مربي هوش اخلاقي براي اولين بار در کشور در تيرماه 1391 با همكاري آقاي دكتر محمد حسین فلاح (روانشناس و عضو هيئت علمي دانشگاه یزد) با آزمون ورودي از متقاضيان و با هدف توجه ویژه به تربیت کودکان و خردسالان برای وصول به جامعه متعالی برگزارگردید. این دوره، بصورت فشرده و همراه با تدوين محتوا براي هفت فضيلت اخلاقي همدلي، وجدان، خويشتنداري، احترام، انصاف، صبر و مهرباني، ویژه كودكان پيش دبستاني تا سوم دبستان بود که فارغ التحصيلان اين دوره در آزمون‌هاي كتبي و كارگاهي شركت کردند و سپس در مدارس غیرانتفاعی به آموزش هوش اخلاقي پرداختند.

گفتنی است طرح هوش اخلاقی به سمع و نظر اساتید بزرگوار استان و خارج از استان نیز رسیده است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا