در هفتادویکمین جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد که با حضور تعدادی از متولیان فرهنگی ، آموزش ، مذهبی ، ورزش و ... برگزار شد، طرح جامع اطلس فرهنگی شهر یزد مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اهمیت تهیه نقشه جامع فرهنگی ، مذهبی و ورزش یزد ، از نهادهای حاضر درخواست نمود با سازمان آمار و فناوری شهرداری در زمینه تکمیل این نقشه همکاری نمایند.

در ادامه جلسه ، سازمان آمار و فناوری شهرداری یزد نقشه جامعی از موارد فوق به متولیان ارائه نمود .

پس از بحث و تبادل نظر مقرر گردید استانداری نسبت به الزام ارگانها و نهادهای مرتبط جهت به روز رسانی نقشه جامع فرهنگی اقدام لازم را بنماید.

در این جلسه تاکید گردید: کمیسیون ماده 5 اداره راه و شهرسازی موظف می شود کاربری املاک مذهبی ، فرهنگی ، آموزشی و ورزشی و ... بدون اجازه نهادها مربوطه و براساس نیازهای شهر و مصالح عمومی مردم تغییر نگردد.

در ادامه سازمان آمار و فناوری شهرداری موظف به همکاری با ارگانهای مربوطه در زمینه به روزرسانی نقشه جامع گردیده و آمادگی خود را به صورت مکتوب به آنها اعلان نماید.

گفتنی است نهادها و ارگانهای مربوطه حاضر در جلسه ضمن استقبال از تهیه و تکمیل نقشه جامع فرهنگی ، مذهبی ، ورزشی در زمینه نحوه به روزرسانی آن نسبت به تشکیل جلسات با سازمان آمار و فناوری شهرداری اعلام آمادگی نمودند و این موضوع مورد تایید و تصویب قرار گرفت و سازمان آمار و فناوری شهرداری گزارش مراحل پیشرفت موضوع را ماهیانه به شورا ارائه نمایند.

لازم به ذکر است مصوبات فوق الذکر در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد نیز مورد تصویب قرار گرفت.

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا