سرپرست فرمانداري تفت در پيامي فرا رسيدن روز ميلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن و همچنين سالروز تولد بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع" در اين پيام با اشاره به ويژگي ها و سجاياي والاي دخت گرانقدر رسول خدا آورده است: جلوه‌هاي ملكوتي، الهي و جبروتي در وجود ام الائمه و بانوي دوسرا، حضرت فاطمه الزهرا(س) جمع يافته و سيره متعالي اين بانوي بزرگوار، اسوه و الگويي براي تمام بانوان عالم است.

سرپرست فرمانداري تفت با اشاره به نامگذاري سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) به عنوان روز زن ادامه داده است: زندگي حضرت زهراي مرضيه(س) در مقام دخت شايسته پيامبر، در جايگاه همسر فداكار حضرت امام علي(ع) و به منزله مادر امامان بزرگوار شيعه، هر يك درسي ارزشمند و پربهاست كه نامگذاري اين روز به عنوان روز زن را بسيار ارزشمند ساخته است.

وي با بيان اين كه زن مظهر ایجاد آرامش و مودت در خانواده است و این نهاد مقدس نقش عمده‌اى در ارتقا و رشد و پویایى جامعه ایفا مى‌کند ادامه داده است: نقش‌ همسری و مادری ، دو نقش بی بدیل زنان است که امنیت و سلامت روانی بشر را در درون خانواده تضمین كرده است.

عالي ترين مقام اجرايي شهرستان تفت با اشاره به حضور موثر بانوان در عرصه هاي مختلف كار و تلاش در مسير رشد و تعالي كشور آورده است: بانوان ايران اسلامي در كنار حضور پرمحبتشان در كانون گرم خانواده، با حضور در عرصه هاي مختلف نقش مهم و ارزشمندي را در اعتلاي ميهن عزيز اسلامي بر عهده گرفته اند.

زارع در پايان با تبريك سالروز ميلاد پر بركت حضرت فاطمه زهرا(س)؛ روز مادر و هفته زن اين روز را به همه بانوان صبور و سختکوش شهرستان تفت تبریک گفته است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا