همزمان با پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، مراسم دعای ندبه کشوری در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار و به‌ صورت زنده از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مراسم دعای ندبه کشوری صبح جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی اراکی از علمای حوزه علمیه قم و مداحی حاج رضا نبوی به مناسبت پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار شود که این مراسم با همکاری گروه معارف شبکه یک سیما و هیأت رزمندگان اسلام، به‌صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

علاوه بر این شب قبل از آن یعنی پنج‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، آئین شکرگزاری به درگاه الهی و قرائت دعای کمیل باحضور مداح برجسته کشوری حاج مهدی منصوری در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس برگزار می‌شود.

گفتنی است تاکنون برخی منابع رسمی از سفر دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی جهت شرکت در مراسم دعای ندبه کشوری و حضور در جمع مردم شهرستان طبس و نیز دکتر سعید جلیلی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور بعنوان سخنران مراسم بزرگداشت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس خبر داده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا