صبح امروز رئیس اداره کتابخانه های عمومی تفت با حضور در شهرداری از حمایت های شهردار و همکاری کارکنان شهرداری از آن اداره تقدیر کرد.

هادی قاسمی که در معیت احمدرضا فلاح نژاد کارشناس اداره کتابخانه ها در دفتر شهردار حضور یافت، ضمن تقدیر از شهرداری بخاطر حمایت های مالی، بابت سایر همکاری های شهرداری از قبیل تحویل مکان برای کتابخانه و تأمین امکانات و دیگر حمایت ها نیز تشکر کرد.

شهردار تفت نیز در این جلسه همکاری با اداره کتابخانه ها را که منجر به تقویت فرهنگ و مطالعه می شود مایه افتخار دانست و افزود در این زمینه هر آنچه از دست شهرداری ساخته باشد کوتاهی نخواهد کرد و آنچه انجام شده، وظیفه ما و همکاران بوده است.

محمد صادق صادقی با یاد کردن از بزرگانی همچون ابوعلی سینا، زکریای رازی، ملاصدرا و... گفت: همه این ها با مطالعه و سختکوشی به این مراحل رسیده اند پس همه باید آنچنان که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند به مطالعه اهمیت بسزایی بدهند.

شهردار تفت افزود: الحمدلله امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نیازی به زحمت های طاقت فرسای گذشته و مسافرت های طولانی برای مشاهده عینی و یافتن کتب کمیاب نیست و خیلی راحت می توان با جستجو در فضای مجازی به مطالب مورد نیاز دست یافت هرچند هیچ چیز جای کتاب را نمی گیرد.

در پایان این جلسه رئیس اداره کتابخانه های عمومی با اهدای لوح و کتاب از شهردار، مسئول فرهنگی اجتماعی، کارکنان امور مالی و مدیر دفترشهردار تقدیر نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا