آتش «کینه» و «نفاق» به درب بیت سومین شهید محراب رسید

محمد رضا شوق الشعراء

آتش «کینه» و «نفاق» به درب بیت سومین شهید محراب رسید
آنها که درب بیت سومین شهید را آتش زدند با آنانی که صدوقی را شهید کردند، چه تفاوتی دارند!؟

در روز روشن، و در مرکزی ترین نقطه دارالعباده یزد، عده ای ناشناس! درب بیت سومین شهید محراب را که دفتر کار نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان یزد است آتش زدند، تا با به بازی گرفتن امنیت و وحدت در مرکز ایران اسلامی، به صدوقی اخطار دهند که سرنوشت پدرش در انتظار اوست! براستی! دست آتش افروز امروز از کدام آستین بیرون آمده است!؟
در روز تظاهرات و راه پیمایی مردم یزد در محکومیت هتک حرکت عاشورا، عده ای در روبروی صدوقی و در روزی که صدوقی نیز همراه و هم پیمان راه پیمایان بود، بر علیه صدوقی شعار دادند و به یادگار سومین شهید محراب توهین کردند و امروز در روز نماز جمعه، عده ای زور و توان خود را با آتش خشم و کینه، نشان درب بیت سومین شهید محراب می دهند، و اما این حرمت شکنی و آتش افروزی ها در راستای چه اهدافی انجام می گیرد و چه نتایج و پیامدهایی در پی خواهد داشت!؟
آن عده قلیلی که در تظاهرات بر علیه صدوقی و نماینده ولی فقیه در یزد شعار دادند، مخالف صدوقی و رهبری که صدوقی را بعنوان نماینده خود در یزد انتخاب نموده است بودند و اما آنها که درب بیت سومین شهید محراب را آتش زدند مخالف چه بوده اند!؟
شیخ محمد علی صدوقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و عضو مجمع روحانیون مبارز می باشد، که حتی قبل از انتخابات ریاست جمهوری نیز مورد حمله عده ای در یزد بوده است، عده ای که در بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم نیز همچون بعد از انتخابات ریاست جمهوری نهم، از سر کینه و با حب و بغض، با صدوقی روبرو می شدند و می شوند.
اگر اوضاع بدینسان پیش رود، و مسئولان سیاسی و فرهنگی و مذهبی استان سکوت کرده و به سکوت خود ادامه دهند، آیا بزودی، آتش زنان درب بیت سومین شهید محراب، بسراغ روضه محمدیه (حظیره) و آرامگاه سومین شهید محراب هم خواهند رفت!؟


یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا