اصولگرایان نباید در پایان عمر دولت دهم، آن را از بدنه خود جدا کنند و اگر این کار را به دلیل این که مسوولیت کارهای دولت را برعهده نگیرند انجام دهند، یک نوع فرار به جلو محسوب می‌شود.

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انتخابات رقابتی و عادلانه باشد، به نظر من اصولگرایان در انتخابات به پیروزی نخواهند رسید.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص استراتژی حضور اصلاح طلبان در عرصه انتخابات در کشور گفت: اگر زمینه حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم نشود، اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور پیدا نخواهند کرد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت:اگر اصلاح طلبان در انتخابات حضور پیدا کنند با اجماع و با یک کاندیدای مطرح در انتخابات حاضر خواهند شد.

نماینده اردکان در خانه ملت در خصوص اختلافات میان اصولگرایان گفت: این موضوع را باید از اصولگرایان پرسید، اما من معتقدم که اگر اصلاح طلبان در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند، قطعا اصولگرایان نیز به وحدت خواهند رسید.

تابش تصریح کرد: اگر  انتخابات رقابتی و عادلانه باشد، به نظر من اصولگرایان در انتخابات به پیروزی نخواهند رسید.

وی بیان داشت: اگر میدان رقابت در انتخابات ریاست جمهوری در کشور فراهم نشود،هریک از احزاب اصولگرا پیروزی را از آن خود خواهند کرد.

تابش با بیان این مطلب که دولت جزیی از اصولگرایان است، گفت: اگر قرار شد انتخابات ریاست جمهوری رقابتی برگزار شود رقابت میان اصولگرایان و اصلاح طلبان است و دولت نیز مجموعه اصولگراها است.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس گفت: اصولگرایان نباید در پایان عمر دولت دهم، آن را از بدنه خود جدا کنند و اگر این کار را به دلیل این که مسوولیت کارهای دولت را برعهده نگیرند انجام دهند، یک نوع فرار به جلو محسوب می‌شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا