برخود لازم می دانم از تلاش های مستمر و موثر جنابعالی در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم

دکترعلی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی به مراسم نکوداشت مهندس علی اکبر اولیا، نماینده‌ی هشتمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان این مطلب خطاب به اولیا  اظهار داشت: رجاء واثق دارم  در هر بخشی که فعالیت داشته باشید، بطور یقین منشاء خیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهید بود . متن کامل پیام رییس مجلس شورای اسلامی بدین شرح است:
جناب آقای علی اکبر اولیاء باسلام برخود لازم می دانم از تلاش های مستمر و موثر جنابعالی در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم. بدون شک سعی و کوشش شما در این دوره مجلس چه از منظر قانونگذاری و چه در بخش نظارت و رسیدگی به مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه بسیار چشمگیر و راهگشا بوده و قطعا بعنوان سند افتخاری برای هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی به یادگار خواهد ماند. اینجانب ضمن آرزوی موفقیت برای جنابعالی در همه عرصه های زندگی، رجاء واثق دارم در هر بخشی که فعالیت داشته باشید، بطور یقین منشاء خیر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهید بود.
                                                                                                                                  علی لاریجانی

لازم به ذکر است که این مراسم در تالار شهر یزد با سخنرانی دکتر عارف برگزار شد و پیام ریاست مجلس توسط دکتر تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا