درديدار مديركل دامپزشكي استان يزد با نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي، مديركل دامپزشكي استان عنوان كرد دامپزشكي حافظ سرمايه دامي كشور است و به آن بايد توجه بيشتري شود.

مديركل دامپزشكي استان در ديدار با دكتر محمدرضا تابش، ضمن تشكر و قدرداني از زحمات ايشان و ساير نمايندگان استان به خاطر تلاش در  خصوص رفع مشكلات پرسنل دامپزشكي در مجلس شوراي اسلامي گفت با توجه به نقش حساس دامپزشكي در تأمين سلامت جامعه و حفظ سرمايه دامي كشور بايد به كاركنان خدوم و زحمتكش آن توجه ويژه اي شود تا بتواند به وظايف حاكميتي خود به خوبي عمل نمايد.

دكتر حدادزاده در ادامه افزود با توجه به اينكه دامپزشكي حافظ سرمايه دامي كشور است امكانات و بودجه لازم را می طلبد تا بتواند توانائي هاي خود را در خدمت به جامعه به عرصه ظهور برساند.

نماينده مردم شهرستان اردكان در مجلس شوراي اسلامي هم ضمن تشكر از تلاش ها و زحمات نجيبانه كاركنان خدوم دامپزشكي گفت پرسنل دامپزشكي عليرغم كمبود بودجه و نيرو، خدمات مناسب و قابل قبولي را ارائه مي دهند و اين درحالي است كه خدمات دامپزشكي به صورت شبانه روزي در اختيار مردم است.

دكتر محمدرضا تابش در ادامه افزود: استان يزد قابليت هاي خوبي در زمينه توليدات دامي دارد و دامپزشكي بايد محملي فراهم كند تا بخش خصوصي توسط بخش دولتي حمايت شود در عين حالي كه نظارت هاي لازم و حاكميتي بايد باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا