یزدفردا : با حضور جمعی از مردم و مسئولان و شخصیت‌های کشوری و استانی، طی مراسمی از خدمات مهندس علی اکبر اولیا در هشتمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی قدرشناسی می‌شود.
به گزارش نیکان سپاس، در این مراسم که روز یک شنبه  بیست و هشتم خردادماه همزمان با شب عید سعید مبعث در تالار فرهنگسرای شهرداری یزد برگزار می‌گردد دکتر محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی سخنرانی خواهد داشت.
شایان ذکر است تلاش‌های گسترده‌ی علی‌اکبر اولیا طی دوره‌ی نمایندگی مردم شهرستان‌های یزد و صدوق در هشتمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، از وی نماینده‌ای پرنفوذ ساخت که بر اساس ارزیابی صورت گرفته توسط مجلس شورای اسلامی،  از بین حدود چهل نماینده ناظر مجلس هشتم در شوراها و بخشهای مختلف کشوری و استانی به عنوانی یکی از ده نماینده ناظر فعال و برتر شناخته و از وی تجلیل شد.
علی‌اکبر اولیا افزون بر سوابق طولانی اجرایی، در دوره نمایندگی مجلس، فعالیت موثر در ۷ تحقیق و تفحص، ۴۸ طرح، ۹۳ سوال، طراحی وزارت ورزش و جوانان و عضویت در کمیسیون‌ها و کمیته‌های مجلس را در کارنامه‌ی خود دارد. همچنین به دلیل حضور جدی اولیا در طرح‌های تحقیق و تفحص مجلس هشتم، وی مرد تحقیق و تفحص نام گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا