مهندس باهنر که ریاست امروز جلسه صحن علنی مجلس را به عهده داشت پس از قرائت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از قاچاق کالا که به درخواست علی اکبر اولیاء انجام گرفته بود این تحقیق و تفحص را استثنایی خواند و از اعضای این کمیته که به ریاست نماینده مردم یزد فعالیت داشته است تجلیل کرد..

یزدفردا :مهندس باهنر که ریاست امروز جلسه صحن علنی مجلس را به عهده داشت پس از قرائت گزارش کمیته تحقیق و تفحص از قاچاق کالا که به درخواست علی اکبر اولیاء انجام گرفته بود این تحقیق و تفحص را استثنایی خواند و از اعضای این کمیته که به ریاست نماینده مردم یزد فعالیت داشته است تجلیل کرد..

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی محمدرضا باهنر پس از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: این گزارش یکی از استثنائی‌ترین تحقیق و تفحص‌هایی بود که در ضمن رسیدگی به آن، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مجلس هشتم تدوین و تصویب شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز امیدواری از پیشرفت مبارزه با این معضل به واسطه تصویب چنین قانونی افزود: از نمایندگانی که در جریان تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز فعالیت داشتند  تجلیل و تشکر می کنم.

 لازم به ذکر است که گزارش کمیته تحقیق و تفحص از قاچاق کالا و ارز به ریاست علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

 این تقاضا 25 فروردین 1389 به درخواست  علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در صحن علنی به تصویب مجلس رسید و در نهایت  گزارش آن پس از بررسی های طولانی در جلسه مورخ 29 آبان 1390 در کمیسیون اقتصادی تصویب و گزارش آن نهایتا امروز در مجلس قرائت شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا