مدیر کل دامپزشکی استان در دیدار با مهندس اولیاء از تلاش های وی در خصوص تصویب تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمانهای دامپزشکی تقدیر کرد در قسمتی از این تقدیر نامه آمده است : دیده بیدار و امیدوار مردم میهن عزیز اسلامیمان به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با احساس تعهد و مسئولیت بصورت شبانه روزی و در راه رضای خداوند متعال تلاش می نمایند. .

یزدفردا :مدیر کل دامپزشکی استان در دیدار با مهندس اولیاء از تلاش های وی در خصوص تصویب تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمانهای دامپزشکی تقدیر کرد
در قسمتی از این تقدیر نامه آمده است : دیده بیدار و امیدوار مردم میهن عزیز اسلامیمان به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با احساس تعهد و مسئولیت بصورت شبانه روزی و در راه رضای خداوند متعال تلاش می نمایند. .

دکتر حداد زاده مدیر کل دامپزشکی استان در دیدار با مهندس اولیاء از تلاش های وی در خصوص تصویب تسری قانون فوق العاده خاص کارمندان سازمانهای دامپزشکی قانونی و انتقال خون ایران مصوب 4 /2 /1390 به کارمندان سازمان دامپزشکی کشور تقدیر و تشکر نمود.

در این جلسه که در دفتر نماینده مردم یزد و با حضور جمعی از مسئولین این اداره کل انجام شد .

متن لوح تقدیر نامه مدیر ، معاونین وروسا ادارات و کارمندان شاغلین در اداره کل دامپزشکی استان توسط مدیر کل دامپزشکی استان به مهندس اولیاء تقدیم گردید.

در قسمتی از این تقدیر نامه آمده است :

دیده بیدار و امیدوار مردم میهن عزیز اسلامیمان به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با احساس تعهد و مسئولیت بصورت شبانه روزی و در راه رضای خداوند متعال تلاش می نمایند.

کوشش و اهتمام مستمر و مداوم حضرتعالی در مسیر پیشبرد و ارتقاء اهداف عالیه ایران عزیز اسلامی قابل تقدیر و تشکر است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا