در این جلسه که در محل شهرداری یزد برگزار شد گزارش مبسوطی توسط مهندسین مشاور شبستان ارائه گردید و ..

در این جلسه که در محل شهرداری یزد برگزار شد گزارش مبسوطی توسط مهندسین مشاور شبستان ارائه گردید و دیدگاههای مشاور در خصوص چگونگی و چرائی نحوه ساماندهی مجموعه بیان شد .

مهندس اولیاء با اشاره به شخصیت ارزشمند مرحوم مهدی آذر یزدی اظهار داشت ضروری است این طرح مراحل لازم را برای تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیسیون ماده پنج بگذارند و بر اساس تقویم اجرائی که از سوی مشاور ارائه خواهد شد ، بمرحله اجرا درآید . عضو کمیسیون عمران مجلس افزود این محل مورد بازدید بسیاری از شخصیت های استانی ، کشوری وعلاقه مندان آذر یزدی قرار خواهد گرفت و متناسب با همه مقتضیات  باید طراحی مناسب صورت گیرد و هویت معماری ویژه ای پیدا کند .

مهندس اولیاء با اشاره به مصوبه دولت در مورد تاسیس مرکز تحقیقات ادبیات کودک و نوجوانان آذر یزدی اظهار داشت لازم است مشاور در این زمینه نیز اقدام مناسبی داشته باشد و این مرکز به پایگاهی برای همایش های فرهنگی و ادبی در سطح نیز شهر تبدیل گردد .

در ادامه مهندس میروکیلی شهردار یزد تشکر از حضور نماینده مردم یزد در این جلسه اظهار داشت شهرداری آمادگی دارد این پروژه را تا پایان این  دوره شورا و بر اساس طرح ساماندهی مقبره آذریزدی  به انجام برساند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا