علی اکبر اولیا ضمن بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی زندگی یادآور شد: مجموع دریافت های دولت حتی پاسخگوی مبلغی که  قبلا اعلام شده بود هم نیست حالا چه طور می توان فاز دوم را در حالی که مبلغ ها مکفی نیست، اجرا کرد.
اولیا با تاکید بر اینکه دولت یارانه بخش تولید را پرداخت نکرده است، ادامه داد: در لایحه بودجه سال 91 دولت بودجه ای در خصوص هدفمندی به صورت شفاف و واضح پیش بینی نکرده بود و در ادامه فعالیت هایش نیز متاسفانه با افزایش رقم پرداختی مشکلی را بر مشکلات قبلی افزود و اکثریت نمایندگان را به واکنش در خصوص این عملکردها وا داشت.
نماینده یزد گفت: اتفاقاتی که در زمینه هدفمند کردن یارانه ها می افتد ناشی از سوء مدیریت در این حوزه است.  
 عضو کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس از هر راهی در حال تلاش هستند که مسیر هدفمند کردن یارانه ها را به مدار درستی برگردانند و بنای دولت را از بی قانونی بردارند.
وی با تاکید بر اینکه وعده های عوام فریبانه سودی ندارد یادآور شد:  وعده های غیر قابل اجرا فقط موجب ایجاد بحران در جامعه و بالا رفتن سطح توقعات غیر قابل اجرا می شود.  مجلس از عدم اجرای قانون و وعده هایی که عملی نیست و افزایش التهابات در جامعه ناراحت است.
اولیا ادامه داد: لاریجانی، رییس مجلس نیز از اجرای فاز دوم گلایه کرده اند و موضع وی، موضع اکثریت نمایندگان مجلس است و کسی نیست که از اقدامات بی سرانجام دولت حمایت کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا