در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت


جلسه بررسی مشکلات بافندگان یزدی با حضور نماینده مردم یزد برگزار شد


مشکلات بافندگان یزدی در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت مورد بررسی قرار گرفت

در جلسه بررسی و تصمیم گیری در مورد مشکلات بافندگان یزدی که با حضور علی اکبر اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق ،مهدی زارع رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، مسئولین سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، مسئولین خوشه نساجی و تعاونی بافندگان یزد حضور برگزار شد ، گزارش مبسوطی در مورد مشکلات جاری بافندگان یزدی توسط مسئولین ذیربط جهت تصمیم گیری ارائه گردید.


مهندس اولیاء با اشاره به سوابق استقرار واحد های بافندگی در مریم آباد ، شاهدیه و..... اظهار داشت، طراحی کارگاههای بافندگی در این مناطق بگونه ای است که رعایت مسائل اقتصادی متناسب با بنیه مالی بافندگان بعمل آمده است وضرورت دارد با توجه به طراحی شهرک جدید بافندگان همه شرایط و مشکلات بافندگان مورد توجه قرار گیرد تا زحمات انجام شده به نتیجه مطلوب برسد .


نماینده مردم یزد با توجه به مسئولیت جدید شرکت شهرک های صنعتی برای ساماندهی کارگاههای تولیدی ، صنعتی افزود: انتظار داریم در زمان کوتاهی با نظر خواهی از همه مسئولین و همچنین شرکت تعاونی بافندگان یزد مدل مناسب برای حل مشکلات موجود ارائه گردد تا بر اساس این مدل بتوانیم از طریق وزیر صنعت ، معدن و تجارت موضوع را تا حصول نتیجه دنبال نمائیم .


لازم بذکر است از سوی سازمان تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرک جدیدی برای استقرار واحد های بافندگی سنتی پیش بینی گردیده است که می تواند با تدابیر لازم و همه جانبه و کمک های دولت جایگزین کارگاههای سنتی موجود گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا