در جمع مسئولین و اساتید دانشگاه یزد انجام شد:تاکید نماینده مردم یزد بر مدیریت دانش در کشور با بهره برداری از تمدن ایرانی ـ اسلامی

عضو هیأت امناء دانشگاه یزد در بازدید از دانشگاه یزد که بمناسبت آغاز سال تحصیلی برگزار شد با رئیس و اعضای شورای دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

مهندس اولیاء ضمن ابراز خوشحالی ازحضور در جمع اساتید دانشگاه اظهار داشت : هدف گیری آموزش عالی به منظور استفاده از تمامی ظرفیت های مادی و معنوی جامعه ضروری است.

عضو فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی نقش دانشگاهها را بعنوان دیده بان جامعه توصیف و تعامل با دانشگاه متناسب با نیازهای کشور و استان را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین در رابطه با مراوده علمی اساتید دانشگاه یزد با اساتید و دانشجویان دانشگاههای کشور گفت این روابط همواره مغتنم خواهد بود.

نماینده مردم یزد از دانشگاه یزد بعنوان دانشگاه مادر دراستان یاد کرد که با توجه به ظرفیت بالای هیأت علمی آن ، تأثیر گذار در توسعه استان است.

اولیاء نقش دانشکده هنر و معماری برای ارتقاء سطح هنری دانش آموزان را مهم ارزیابی کرد و خواستار ارتقاء علمی دانش جویان در این بخش شد.

وی اعمال مدیریت دانش در کشور را با بهره برداری از تمدن ایرانی ـ اسلامی مورد تأکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد کشور بر اساس مدیریت دانش در تمام زمینه ها به رشد و بالندگی برسد .

در ادامه جلسه جمعی از اساتید دیدگاههای خود را جهت ارتقاء علمی و پژوهشی دانشگاه و رفع نابرابری بین دانشگاهها و لزوم حمایت مسئولان ستادی وزارت علوم را بیان نمودند.

عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین در پایان از تعدادی از پروژه های عمرانی در دست اقدام دانشگاه بازدید نمود و ریاست دانشگاه توضیحات لازم در خصوص روند اتمام پروژه ها را ارائه نمود.

در آغاز این ملاقات رییس دانشگاه یزد در سخنانی به تبیین وضعیت موجود این دانشگاه پرداخت و با اشاره به توسعه چشمگیر رشته‌های دانشگاهی به ویژه در بخش تحصیلات تکمیلی و دستآوردهای علمی و پژوهشی دانشگاه در عرصه های ملی و بین المللی ابراز امیدواری کرد: با حمایت نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی گام‌های موثری در جهت رشد و ارتقای بیش از پیش فعالیت‌های علمی و آموزشی در این دانشگاه برداشته شود.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا