طی جلسه ای چهار ساعته انجام شد:مسائل و مشکلات شهرکهای صنعتی با حضور نماینده مردم یزد مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت

مسائل و مشکلات شهرک های صنعتی حوزه یزد و صدوق در جلسه چهار ساعته مهندس اولیاء در شرکت شهرک های صنعتی استان یزد مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

در این بازدید نیازهای شهرک های صنعتی در مورد تآمین برق ، آب و گاز مورد بررسی قرار گرفت و همکاری مسئولان اجرائی استان مورد تأکید قرار گرفت و همچنین گزارشی از طرح نوسازی و تجدید ساختار صنایع ارائه و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مهندس اولیاء در اين جلسه ضمن تأكيد بر حل مشكلات در بخش صنعت استان، براي پي گيري راه اندازي دهكده نساجي استان يزد قول مساعد داد .

رییس مجمع نمایندگان استان یزد بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود شهرک های صنعتی در راستای اشتغال زایی و توسعه صنعتی استان یزد تاکید کرد.

وی همچنین استفاده از فارغ التحصیلان دانشگاهها و تشکیل گروه های مشاور صنعتی رااز ضروریات توسعه صنعتی استان دانست.

عضو کمیسیون عمران مجلس ضرورت ایجاد دهکده نساجی جهت استقرار فعالین این بخش را خاطرنشان ساخت و حضور جدی بخش غیر دولتی و حمایت دستگاههای اجرائی را برای احداث این مجموعه مورد تأکید قرار داد.

وی تولید کالاهایی که دارای مزیت نسبی در استان هستند را در چارچوب توسعه صنعتی و اقتصادی استان دانست و نقش سیاست گذاری شرکت شهرکها و سازمان صنایع و معادن استان را ضروری دانست.

در این بازدید که مدير كل صنايع و معادن، مدير كل حفاظت محيط زيست، رئيس پارك علم و فناوري و معاونت مسكن و شهرسازي و مدیر عامل و مسئولان و کارشناسان شرکت شهرکهای صنعتی حضور داشتند سید مسعود عظیمی مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان يزد گزارشی از اهم اقدامات و فعاليت هاي انجام شده در حوزه هاي عمراني و زيربنايي و فعالیت های شهرک های صنعتی ، شهرک الکترونیک و منطقه ویژه صنعتی ارائه نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا