اولیاء در بازدید از آموزش و پرورش استان یزد:مسئولین و معلمین آموزش و پرورش با انگیزه کافی زمینه تعامل خانه و مدرسه را برای پرورش جوانان مؤمن و تحصیل کرده فراهم کنند


اولیاء در بازدید از آموزش و پرورش استان یزد:مهندس اولیاء دربازدید ازاداره کل آموزش و پرورش استان یزد با گرامیداشت یاد وخاطره نماینده فقید ولی فقیه وامام جمعه محبوب یزد و نماینده ایشان در شورای آموزش وپرورش استان مرحوم حجه الاسلام و المسلمین کاظمی از خدمات ارزشمند آنان در حوزه تعلیم و تربیت تجلیل کرد.


رئیس مجمع نمایندگان استان با تقدیر اززحمات مسئولان آموزش و پرورش و تبریک موفقیت های دانش آموزان درآزمون های سراسری ارائه تحلیل و انتشار گزارش از وضعیت دانش آموزان در ابعاد مختلف را ضروری دانست.


وی اظهار امیدواری کرد که دانش آموزان یزدی در همه ابعاد آموزش و پرورش و اخلاقی در کشور سرآمد باشند و مسئولین، معلمین و مربیان آموزش وپرورش با انگیزه کافی زمینه تعامل خانه و مدرسه را برای پرورش جوانان مؤمن و تحصیل کرده فراهم کنند.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=37682IMG_3412_8027.jpg

وی پایش سلامت دانش آموزان با کمک دانشگاه علوم پزشکی را نیز از کارهای ضروری دانست تا تصویر روشنی از سلامت و تأمین تغذیه مناسب دانش آموزان در اختیار مسئولان امر قرار گیرد.


وی همچنین کمبود بودجه عمرانی آموزش و پروزش نواحی یک و دو را یادآور شد و افزود این روند مرکز استان را درآینده از نظرفضاهای آموزشی و تربیتی دچار مشکل خواهد کرد.


وی اظهار امیدواری کرد با دعوت از وزیرآموزش و پرورش به یزد همه نیازها و مشکلات در فضایی مناسب تجزیه و تحلیل و پی گیری گردد.


در این جلسه که رحیمی نژاد مدیر کل و معاونین پشتیبانی ،برنامه ریزی ، سواد آموزی ، آموزش ابتدایی متوسطه ، مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیران ناحیه یک و دو حضور داشتند گزارش مبسوطی از حوزه های مختلف آموزش و پرورش استان ارائه گردید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا