پیام مهندس اولیاء بمناسبت کنگره بزرگداشت شهیدصدوقی و شهدای روحانی استان یزد

یزدفردا: نماینده مردم یزد و صدوق بمناسبت کنگره بزرگداشت شهید محراب آیه ا... صدوقی و شهدای روحانی استان یزدپیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم رب الشهدا و الصدیقین"

 

با تبریک مبعث پیامبر اکرم (ص) منادی رحمت و آگاهی درآستانه 11تیرماه سالروزشهادت یکی از یاران و همرزمان امام راحل و نماینده فقید امام و امام جمعه یزد حضرت آیه ا... صدوقی به روان پاک همه شهدای والامقام این دیار بویژه شهدای طلبه وروحانی استان درود می فرستیم.

شهید صدوقی چه قبل از انقلاب و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بعنوان یکی از بازوان امام و استوانه های انقلاب ازهیچ مجاهدتی در راه انقلاب اسلامی وخدمت به مردم متدین استان و منطقه کوتاهی نکرد و با صلابت تمام از خط نورانی امام (ره) و ولایت پشتیبانی کرد. و سرانجام در دهم رمضان سال 61 چون مقتدایش به شهادت رسید.

امروز تجلیل و آگاهی بخشی از راه فقیهانی بزرگوار چون شهید صدوقی که حافظ اصالت و سلامت نظام جمهوری اسلامی و ضامن استقلال میهن اسلامی هستند برهمه دلسوزان نظام امر ضروری و اجتناب ناپذیری است.

حضور مردم مسلمان و متدین دارالعباده در مراسم سالگرد این مجاهد نستوه که صبح روز شنبه 11 تیرماه در کنار تربت پاکش، مسجد حظیره برگزار می شود تجدید میثاقی با شهیدان عزیز و امام شهیدان خواهد بود. خداوند ایشان را با موالیانشان محشورفرماید

علی اکبر اولیاء

نماینده مردم یزد و صدوق

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا