کاظم فرهمند نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد و نامزد کنونی مجلس راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مهریز بافق خاتم ابرکوه و بهاباد ضمن اظهار گلایه از بد اخلاقی های انتخاباتی صورت گرفته علیه وی و طرفدارانش در حوزه انتخابیه اش گفت : پویایی فضای انتخابات، موجب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می شود و تاکید رهبری نیز بر همین موضوع است اما متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها و بی دینی ها هستیم. برخی اشخاص برای اینکه به مقصود خود برسند، دست به تخریب هایی می زنند که واقعیت ندارد.

کاظم فرهمند نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد و نامزد کنونی مجلس راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مهریز بافق خاتم ابرکوه و بهاباد ضمن اظهار گلایه از بد اخلاقی های انتخاباتی صورت گرفته علیه وی و طرفدارانش  در حوزه انتخابیه اش  گفت : پویایی فضای انتخابات، موجب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات می شود و تاکید رهبری نیز بر همین موضوع است اما متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها  و بی دینی ها هستیم. برخی اشخاص برای اینکه به مقصود خود برسند، دست به تخریب هایی می زنند که واقعیت ندارد.

وی افزود این انتخابات نیز مانند سایر انتخابات به پایان خواهد رسید و آنچه باقی می ماند، دوستی و برادری است و کسی که در این انتخابات شرکت کرده است، می خواهد پس از انتخابات به زندگی خود در جامعه ادامه دهد و تخریب ها بعضا باعث می شود زندگی برای برخی، سخت و گاها با مشکل مواجه شود.

فرهمند اظهار داشت : ادعای مسلمان بودن هست ولی عمل به اسلام خیر. در کجای شریعت مقدس ما به مسلمانان اجازه داده شده است برای رسیدن مقاصد خود هرچند مثبت و صحیح به افراد تهمت ناروا بزنند؟ دروغ بگویند و غیبت کنند، همه ی ما باید در برابر خداوند پاسخگوی اعمال خود باشیم علاوه بر حق خداوند متعال باید پاسخگوی حق الناس هم باشیم بی شک بنده از حق خود نخواهم گذشت و دروغگویان و تهمت زنندگان را نخواهم بخشید.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت : البته بقای سیاسی عده‌ای در تهمت، دروغگویی و غیبت است. اینکه در مملکت اسلامی ما عده‌ای بنای خود گذاشته‌اند تا با افترا به دیگران رشد کنند و به پست های دنیوی برسند جای بسی تاسف و نگرانی دارد.

وی همچنین اظهار داشت برخی برای این که نماینده‌ای را از میدان رقابت انتخابات مجلس خارج کنند، به وی تهمت بزنند یا موضوع‌های خلاف واقعی را به دیگری نسبت دهند، به هیچ وجه شایسته و در شأن انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست. اما متاسفم که تهمت‌زنندگان و دروغگویان هیچگاه رو دررو ادعاهای خود را نمی‌گویند تا بطلان سخنانشان را ببینند.

 فرهمند تاکید کرد متأسفانه عده ای هستند که دراین مدت هر تخلف و فسادی را که از جانب خودشان صورت می گیرد به من نسبت می دهند که البته من از عوامشان گذشتم اما خواصشان را به خدا می سپارم تا خود هرچه خیر است انجام دهد.

وی گفت من در جواب همه بد گویی ها حتی یک کلمه نسبت به هیچ کاندیدایی بد گویی نمی کنم و از همه طرفدارانم  نیز خواهش کردم سکوت کنند و چیزی نگویند.
فرهمند سپس با اشاره به موج تهمت ها و تخریبگری ها که برخی حسدورزان علیه وی روا می دارند گفت : من واقعاً نسبت به آنچه گفته می شود به خدا پناه می برم.  و من انصافاً سرسپرده ولایت و خون شهدا هستم.

فرهمند در پایان گفت من در این غوغای دروغگویان و شایعه پراکنان تنها سکوت میکنم

این نیست بد من که بدم گوید کس
این است بد من که بد کس گویم

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا