فروزان نیا تاکیدکرد:اقداماتی که مهندس فرهمند نماینده فعلی حوزه 5 شهرستان انجام داده بر کسی پوشیده نیست و هیچ کس نباید حق را زیر پا بگذارد.

مهریزفردا : سید مرتضی فروزان نیا برادر جراح معروف قلب کشور و رئیس شورای شهر مهریز در جمع کثیری از حامیان مهندس فرهمند در شهرستان مهریز طی سخنانی عنوان کرد: مهندس فرهمند اقدامات بسیار ارزشمندی در طول حضور 4 ساله خود بعنوان نماینده مردم مهریز و 4 شهرستان دیگر  در حوزه های مختلف انجام داده است.

فروزان نیا تاکیدکرد:اقداماتی که مهندس فرهمند نماینده فعلی حوزه 5 شهرستان انجام داده بر کسی پوشیده نیست و هیچ کس نباید حق را زیر پا بگذارد.

وی در ادامه افزود:در بسیاری  از موارد تنها با یک تماس تلفنی با وی توانستیم  مشکلات را حل کنیم و حتی توانستیم  بواسطه وی با مقامات کشوری ملاقات داشته باشیم  و مشکلات شهر مهریز را مطرح کنیم و به کمک مهندس فرهمند نیز توانستیم قول مساعد در زمینه رفع  مشکلات  این شهر بگیریم .

در ادامه  یکی از اعضای  شورای شهر مهریز در سخنانی  گفت: خصلت هر کسی از ظاهر او پیداست  و  ویژگی اصلی و بارز مهندس فرهمند مردمی بودن  وی است که توانسته با این ویژگی جایگاه بسیار ارزنده ای در بین مردم بزرگترین حوزه انتخابیه کشور کسب کند.

بدنبال  این اظهار نظر  یکی  از افراد  معتمد و سرشناس حاضر در جلسه طی اظهاراتی گفت: تجربه در این شهر ثابت کرده که یک فرد وقتی میتواند برای این شهر مفید باشد که تفکری ملی داشته باشد نه محلی،که متاسفانه در این شهر تا کنون افکار محلی بر افکار  ملی سایه افکنده و تبدیل به یک معضل بزرگ و چالشی گشته که زمینه عقب ماندگی همه جانبه یکی از مستعد ترین شهرستان های استان را فراهم کرده است.

براساس همین گزارش: در اجتماع امروز هواداران مهندس فرهمند در مهریز ، چهره های سرشناس  ومعتمد باغ شهر استان حضور داشتند و بر حمایت قاطع خود از مهندس فرهمند تاکید کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا