براساس همین گزارش پس از نماز مهندس فرهمند با مردم حاضر در مسجد در حال گفتگو بود که در یک اقدام غیر اخلاقی برق مسجد قطع شده و عده ی قلیلی بیرون از مسجد اقدام به ناسزا گویی نسبت به این نماینده مجلس و نامزد انتخاباتی نمودند .

یزدفردا :از صبح دیروز فعالیت های ستادهای انتخاباتی زارع زاده و فرهمند دو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه انتخابیه مهریز بافق بهاباد خاتم ابرکوه در 5 شهرستان استان یزد آغاز شد.

به گزارش رسیده به یزدفردا :ساعاتی قبل مهندس فرهمندنماینده فعلی این حوزه و یکی از نامزدان راه یافته به انتخابات دور دوم مجلس نهم  جهت اقامه نماز و دیدار با مردم در مسجد زینبیه مزویر آباد مهریز حضور یافت .

براساس همین گزارش پس از نماز مهندس فرهمند با مردم حاضر در مسجد در حال گفتگو بود که در یک اقدام غیر اخلاقی برق مسجد قطع شده و عده ای قلیلی بیرون از مسجد اقدام  به ناسزا گویی  نسبت به این نماینده مجلس و نامزد انتخاباتی نمودند .

در دور قبل انتخابات مجلس نهم نیز کاندیداهای دور اول از برخورد های نامناسب صورت گرفته در مهریز گله مند بودند که امید می رود هواداران نامطزد های انتخاباتی با تبلیغ و معرفی نامزد مورد نظر خود اجازه حضور رقبا در صحنه را بدهند و قطعا مردم این حوزه با توجه به جمیع جهات نامزد اصلح  را جهت حضور در مجلس نهم انتخاب خواهند کرد .

منتظر اخبار داغ انتخاباتی این حوزه در یزدفردا باشید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا