بافق :محمد حسین تشکری خبرنگار یزدفردا :کاظم فرهمند؛ نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی:در واپسین روزهای سال ۱۳۹۰عملیات خط انتقال گازرسانی به دو شهرستان بافق و بهاباد آغاز خواهد شد


کاظم فرهمند در گفتگویی تلفنی گفت: یکی از خواسته های به حق مردم شهرستانهای بافق و بهاباد گازرسانی بود که بحمدالله کلنگ خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد به زمین زده می شود.


وی ادامه داد: در واپسین روزهای سال ۱۳۹۰ دو عیدی به مردم بافق داده شد؛ یکی انتصاب مدیری که برای آن تلاش نمودند و دیگری روز یکشنبه ۲۸ اسفندماه با حضور مسئولین کشوری از جمله رئیس شرکت گاز کشور، مسئولان استان و شهرستان عملیات انتقال خط لوله گاز به بافق و بهاباد؛ رسما آغاز خواهد شد.


وی افزود: در این باره طی سه سال گذشته نشست هایی مختلفی پیرامون موضوع گازرسانی به این دو شهرستان محروم صورت گرفت و ملاقاتهای متعدی با وزاری نفت و صنعت، معدن و تجارت انجام یافت؛ حتی در سوالی که آخرین بار در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سالجاری از وزیر نفت در مجلس مطرح شد همین موضوع گازرسانی به بافق و بهاباد بود.


کاظم فرهمند ادامه داد: به یاری خداوند و با دعای خوب این مردم شریف روز یکشنبه با حضور در شهرستان بافق، این خواسته مردم هم جامه عمل به خود خواهد پوشید.


نماینده مردم بافق، مهریز، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به زودی مسایل مربوط به فولاد بافق، طرح گندله سازی و صنایع جوار معدنی دیگر به نتیجه خواهد رسید.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا