بیانیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان یزد در خصوص نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی


ملت متعهد و عاشورايي ايران در 12 اسفند ماه 1390 با خلق يوم اللهي ديگر، برگ زرين ديگري بر صفحات پر افتخار حماسه آفريني هاي سترگ خود خواهد افزود و دشمنان عنود و كينه توز خود را به خاك مذلت خواهد نشاند.در آغازين ماههاي سي و چهار سالگي حيات طيبه و پر ثمر انقلاب اسلامي، سي امين انتخابات با فتح قله اي از قلل افتخارات ملت ايران رقم خواهد خورد.

مردم بصير، شجاع، انقلابي و ولايتمدار دارالعباده یزد با درك حساسيت زمان و بیداری اسلامی در منطقه دست به آفرینش حماسه بزرگ ديگري خواهند زد و اميد دشمنان كينه توز اسلام و قرآن را به ياس، انفعال، استيصال و سرخوردگي مبدل خواهند نمود.

با توجه به اهداف تشکیل جبهه پايداري انقلاب اسلامی اولویتهای این جبهه در انتخابات پیش رو به شرح ذیل می باشد:

1-از نظر جبهه پایداری انقلاب اسلامی، اولویت اصلی در انتخابات پیش روی مجلس، تحقق مشارکت گسترده و دشمن شکن مردم عزیز کشورمان در انتخابات است.

2-دغدغه و اولویت دیگرجبهه پایداری انقلاب اسلامی،شکل گیری انتخابات رقابتی در سراسر کشور است، چرا که حضور متکثر افراد و جریان های گوناگون در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، تجلی عینی از حاکمیت مردمسالاری دینی در کشور است.

3-سومین اولویت جبهه پایداری انقلاب اسلامی،مقابله با چالش های احتمالیِ امنیتی و توطئه های دشمنان برای ایجاد التهاب و ناامنی درون کشور می باشد.

بنابراين جبهه پايداري در نقش يك تشكل بزرگ و مردمی كه اعضاي آن بدون وابستگي هاي حزبي و جناحي با سه شاخصه اخلاص در كارها، ولايت پذيري و صداقت در عمل، فعاليت مي كنند، كساني را كه در انتخابات بيش از ديگران داراي اين سه ويژگي باشند اصلح شناخته و مورد حمايت قرار مي دهند.

دغدغه و دلمشغولی جبهه پایداری انقلاب اسلامی هم در مناسبات حاکم بر انتخابات پیش رو، لحاظ شدن شاخص های مکتب امام خمینی(ره) و منویات رهبر اندیشمند انقلاب، در مدل ها و سازوکارهای انتخاباتی بوده و هست و تاکید بزرگان این جبهه مبنی بر استفاده و دعوت از نامزدهای اصلح و کارآمد در فهرست های انتخاباتی ولو اینکه از اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی نباشند نیز بر همین مبنا است.

در اینجا لازم است شاخص های اصلیِ گزینش نامزدها در معرض افکار عمومی قرار گیرد تا مردم عزیز و نخبگان، ضمن اطلاع از شاخص های اعلام شده، در رابطه با تطبیق شاخص ها و مصادیق بحث و قضاوت نمایند.

برخی از این شاخص ها عبارتند از:پایبندی کامل والتزام عملی به مبانی دینی، اشتهار به حسن خلق اسلامی، پاکدستی، ساده زیستی ، حسن معاشرت و ارتباط با بدنه مردم، مردمی بودن ،سابقه شفاف در دفاع از مبانی انقلاب اسلامی و پیروی و تبعیت از ولایت فقیه، سابقه ایثارگری ، اعتقاد به صدور انقلاب اسلامی ، عدم ارتباط با گروه ها و جریانات معارض به ویژه گروه های فعال در فتنه سال 88، و عدم انتساب به گروه ساکتین فتنه، شفافیت موضع نسبت به جریان انحرافی ، اجتناب و دوری از کانون های قدرت و ثروت و داشتن تخصص و دانش متناسب با یکی از کمیسیون های تخصصی مجلس.

لذا با توجه به نکات ذکر شده جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان یزد ضمن دعوت از مردم ولایی دارالعباده  استان، جهت شرکت در انتخابات و ادای این وظیفه ملی و شرعی، با توجه به درخواست اقشار مختلف مردم،جهت معرفی نماینده اصلح، اعلام می دارد :با توجه به بررسی های انجام شده وبنابر تشخیص این جبهه،در حوزه یزد و صدوق  محمد صالح جوکار،در حوزه بافق،ابرکوه،مهریز،بهابادو خاتم کاظم فرهمند و در حوزه تفت و میبد حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده به عنوان نماینده اصلح معرفی می گردند.

امید است مردم متدین و ولایتی حوزه های مذکور با انتخاب شایسته خود، زمینه پیشرفت کشور عزیز اسلامی مان را فراهم آورند.

جبهه پایداری انقلاب اسلامی استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا