واکنش تند مهندس فرهمند

نماینده 5 شهرستان استان یزد

به اعلام نامش در لیست جبهه مردم سالاری 

هیچگونه هماهنگی فکری و رفتاری با این گروه نداشته وخواستار حذف نام خود  هستم

یزدفردا :در پی انتشار لیست جبهه مردم سالاری و قرار داشتن مهندس کاظم فرهمند نماینده فعلی بافق بهاباد مهریز ابرکوه و خاتم در لیست فوق ،وی به اعلام نام خود در لیست فوق واکنش نشان داد .

مهندس فرهمند صبح امروز در گفتگو با یزدفردا در واکنش به اعلام نامش در لیست جبهه مردم سالاری اظهار داشت :اینجانب هرگونه مذاکره و اطلاع در این زمینه را تکذیب  کرده ودر به طور کلی نیز هیچگونه هماهنگی فکری و رفتاری با این گروه نداشته و ندارم .

مهندس فرهمند  با اظهار تاسف از اینگونه حرکت ها اعلام نمود : مسئولین این جبهه و احزاب مشابه بهتر است به جای تهیه اینگونه لیست ها اقدام به انتشار نام افرادی که همراه و همگام به خود هستند اقدام نمایند و آوردن نام افراد در لیست ها بدون هیچ مذاکره و توافقی توسط افراد توهین به کاندیداها و رای دهندگان است. 

نماینده فعلی 5 شهرستان استان یزد در ادامه تا کید کرد :اینجاب با اعتقاد راسخ به اصل ولایت فقیه  در طول خدمتم همیشه خود را مطیع ولایت دانسته و سعی کرده ام در جهت اجرایی نمودن فرامین ولی فقیه  گام بردارم .

مهندس کاظم فرهمند خاطر نشان کرد :در جریانات بعد ازانتخابات 88 و فتنه به وجود آمده جزو اولین نمایندگانی بودم که جریان مذکور را محکوم کرده و در عمل نیز در سنگر دفاع از نظام و ولایت قرار داشته ام .

وی همچنین افزود:با توجه به امضاء مرامنامه جبهه پایداری و اعتقاد به برنامه های این جبهه هیچ سنخیتی بین خود و جبهه مردم سالاری نمی بینم و این اقدام  جبهه مذکور مورد تایید اینجانب نبوده و در این رابطه هیچ اطلاعی تا قبل از انتشار این لیست نداشته ام .

فرهمند در ادامه جریاناتی که بعضا در نظام مقدس جمهوری  اسلامی  وجود دارد و اکثرا نیز  در خط مقابل خط ولایت قرار دارند چه انحرافی و چه فتنه هیچکدام را قبول نداشته و برائت خود را بارها اعلام نموده و در این شرایط نیز به برائت خود افتخار می کنم .

نماینده 5 شهرستان استان یزد و نامزد انتخابات مجلس نهم   هدف از حضور خود در عرصه سیاسی کشور را خدمت به هموطنان  اعلام نموده و خدمات انجام شده توسط کمیسیون کشاورزی مجلس را گواه تلاش خود و همکارانش در مجلس دانست .

فرهمند همچنین با دعوت مردم به حضور گسترده  در پای صندوق های رای افزود: در شرایطی که استکبار جهانی  و عوامل رنگین داخلی به عدم حضور امیدوار هستند وظیفه تک تک ایرانیان است که از خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب دفاع نموده و بار دیگر با حضور خود ضمن مایوس کردن دشمن مشت محکمی به دهان  فرصت طلبان داخلی و سلطه گران خارجی  بزنند .

مهندس فرهمند در پایان با تاکید بر برائت خود از حضور در لیست احزاب و گروه هایی که  هرگز مورد قبولش نبوده است اظهار داشت :اعتراض خود را به آقای کواکبیان متولی این جبهه اعلام نموده و خواستار حذف نام خود از لیست این گروه و گروه های مشابه هستم و هرگز برای رسیدن به کرسی مجلس حاضر به زیر پا گذاشتن اعتقادات خود نبوده و حضور در این عرصه را تنها عمل به تکلیف دانسته و به رای ملت همیشه در صحنه احترام گذاشته و در صورت انتخاب مجدد ذره ای از مواضع اصولی خود که همانا حرکت در مسیر ولایتمداری و احقاق حق مسلم نظام و مردم است کوتاه نخواهم آمد و خود را مدافع نظام و خط ولایت مداری می ددانم و خواهیم بود


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا