آخرین خبر ها از وضعیت  کاندیدا های ثبت نام کننده درحوزه مهریز، خاتم، بهاباد، بافق و ابرکوه

یزدفردا :انتخابات مجلس نهم کم کم به فاز جدید خود وارد می شود

به گزارش یزدفردا :بر اساس آخرین آمار و پس از تأیید وزارت كشور ، با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 100 نفر در سطح پنج حوزه انتخابیه استان یزد (با احتساب طبس )كاندیدای مجلس شدند .

 

 حوزه مهریز، خاتم، بهاباد، بافق و ابرکوه

به گزارش یزدفردا :  بر اساس آخرین آمار و پس از تأیید وزارت كشور ، بر اساس آخرین آمار و پس از تأیید وزارت كشور ، با پایان یافتن مهلت ثبت نام در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی26 نفر در حوزه مهریز، خاتم، بهاباد، بافق و ابرکوه كاندیدای مجلس شدند .

شنیده ها حکایت از تایید صلاحیت دکتر  محمدرضاابرقویی  رییس سابق دانشگاه آزاد مهریز و مدیر مسئول هفته نامه نسیم یزد   و عدم تایید  احمد صلواتی دارد.
شنیده ها از تایید صلاحیت ۱۲ نفر از ۲۶ نفر ثبت نام کننده برای رقابت کسب کرسی نمایندگی بافق و  مهریز ،ابرکوه،خاتم،بهاباد حکایت دارد .
۳ نفر رد صلاحیت،۱ نفر انصراف و ۱۰ نفر عدم احراز صلاحیت نتیجه اعلام شده از سوی هیات نظارت بر انتخابات نهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا کنون است.

محمد رضا صباغیان

احمد علیزاده فلاح

ذبیح ا..خواجه ای

عباس نوری

حسن حیدری پور

خانم ظریفه تیموری

6 بافقی ثبت نام کرده در این حوزه  هستند .

محمد علی حجتی

سید سعید صحافی

سید احمد ابراهیم خانی

کاظم فرهمند نماینده فعلی این حوزه

چهار فرد ثبت نام کننده از حوزه ابرکوه در این دوره از انتخابات هستند .


لازم به ذکر است کاظم فرهمند نماینده فعلی این ۵ شهرستان در مجلس نیز در جمع تایید شدگان قرار دارد .

 

یزدفردا آمادگی دریافت اطلاعات مربوط به دیگر کاندیدا های این حوزه و انتشار آنها را اعلام می دارد و کاندیداها و یا ستاد های انتخاباتی آنها می توانند اطلاعات خود را به همراه شماره تماس  به ایمیل

info@yazdfarda.com

و یا از طریق نظر دهید پایان هر خبر برای همکاران ما ارسال نمایند (البته در مورد مطالبی که همراه با تصاویر می باشد حتما از طریق ایمیل اقدام شود )

آخرین وضعیت کاندیدا های ثبت نام کننده در پنج حوزه انتخابیه استان یزد (تمام شهرستان ها ) را در اینجا دنبال کنید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا