"کاظم فرهمند" در بازدید از پروژه‌های در دست اقدام شهرداری و شورای شهر بافق با اشاره به میزان اعتبارات پروژه‌های در دست احداث،‌ از مسئولان شهرداری خواست تا روند اجرای پروژه‌ها را با سرعت بیشتری پیگیری کنند و برای تکمیل آنها تلاش کنند.


وی با بیان اینکه شهرداری با پروژه‌های در حال انجام، در راه برآوردن اساسی‌ترین نیازهای رفاهی مردم بافق اقدامات مهمی انجام داده است، افزود: اقدامات شهرداری و شورای شهر طی یک‌سال گذشته چشمگیر بوده و به طور قطع در آینده‌ای نه چندان دور افق روشنی را در آبادانی شهرمان به نظاره خواهیم نشست.


فرهمند با ذکر این نکته که پروژه‌های در دست اقدام ورودی شهر بافق از جمله احداث پارک جنگلی و پارک کوهستان بستر مناسبی برای اقدامات وسیع‌تر در آینده خواهد بود، خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها شاهد تحولات گسترده فرهنگی، تفریحی و رفاهی در بافق خواهیم بود.


نماینده مردم بافق در مجلس همچنین از پروژه بلوار آیت‌الله میرغنی ‌زاده بازدید کرد.

این پروژه به طول 2هزار و 650 متر زیرسازی و آماده آسفالت بوده که تاکنون بیش از 4هزار و ۳۰۰ میلیون ریال برای آن هزینه شده است.


شهردار بافق نیز در این بازدید اظهار داشت: بهره‌برداری از خیابان‌های جدید که در حال بازگشایی است، در کاهش ترافیک شهر نقش بسزایی خواهد داشت.


حسن تفکری افزود: پارک جنگلی واقع در ورودی شهر با ۶۰ هکتار وسعت یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری است.


وی بیان کرد: تلاش می‌کنیم بلوک‌گذاری و زمین فوتبال و والیبال ساحلی را برای نوروز آماده کنیم تا مورد استقبال همشهریان و مسافران نوروزی قرار گیرد.


فضای سبز ورودی شهرستان در وسعتی بالغ بر ۷ هکتار، پارک کوهستان،‌ پارک شهر ویژه بانوان و بلوار شهدا با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، بلوار مسیل، کنارگذر شمالی بافق، موسسه تحقیقاتی شیلات بافق از جمله پروژه‌هایی بود که فرهمند به همراه جمعی از مسئولان بافق از آنها بازدید کرد.


در این بازدید همچنین مسائل و مشکلات روستاهای هنسک، خوسف و بشکان مورد بررسی قرار گرفت.


لایروبی قنات روستا و اختصاص اعتبارات لازم برای این امر، تامین آب شرب مردم به ویژه در فصل تابستان، ایجاد صنایع تبدیلی، کمک به توسعه و کشت محصول زعفران، احیا جاده قدیم سبزدشت به بافق،یکپارچه سازی اراضی کشاورزی، ساخت منبع ذخیره آب کشاورزی، تامین زمین برای ایجاد واحدهای مسکونی جدید، اختصاص اعتبار برای اجرای طرح‌های کشاورزی و احداث بنای یادمان شهدا و ساماندهی گلزار شهدای منطقه، رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه و تقسیمات کشوری روستاهای خوسف و بشکان از مهم‌ترین خواست‌های اهالی این روستاها بود که در این نشست با نماینده خود در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا