ابرکوه رحیم میرعظیم رپرستی یزد فردا:با پیگیری های صورت گرفته احداث 5 جاده روستائی جدید درحوزه انتخابیه در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار گرفت

کاظم فرهمند در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در دیدار با معاون راه روستائی وزارت راه و شهرسازی موضوع احداث و کمبود اعتبارات 13 جاده بین روستائی مطرح گردید که این مسئله از درخواست هائی بود که از طرف اهالی روستاها مورد پیگیری قرار گرفته بود.

فرهمند افزود:در این دیدار از میان درخواست های ارائه با احداث و آسفالت 5 جاده و همچنین اختصاص اعتبار بیشتر به 2 جاده در دست احداث موافقت گردید.

به گفته فرهمند، احداث و آسفالت جاده خورمیز به روستای مدوار در شهرستان مهریز به طول 2 کیلومتر از جمله جاده هائی بود که در این دیدار مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود:احداث  و آسفالت جاده گود گوار به طول 4 کیلومتر و همچنین جاده بافق به حسن آباد در شهرستان بافق نیز از جمله جاده های دیگری بود که مورد موافقت وزارت خانه ذیربط قرار گرفت.

فرهمند یادآور شد:در شهرستان ابرکوه نیز احداث و آسفالت جاده های ابرکوه به کلپه به طول 2 کیلومتر و جاده روستای احمدآباد به جاده جرقوئیه مورد موافقت قرار گرفت.

وی افزود:در راستای تسریع در ساخت جاده هرات به چاه آرتزین در شهرستان خاتم نیز مقرر گردید که مبلغ 300 میلیون تومان به اعتبارات این جاده افزوده شود و مبلغ 200 میلیون تومان نیز به اعتبارات جاده در دست احداث  روستای ده جمال به ده علی در شهرستان بهاباد اضافه شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا