شوراي توسعه و برنامه ريزي استان يزدبه ریاست استاندار برگزار شد


شوراي توسعه و برنامه ريزي استان يزد به ریاست استاندار و با حضورنمايندگان مردم يزد، صدوق، ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي و جمعی از مدیران استان برگزار شد.


" محمد رضا فلاح زاده " روزيكشنبه در این جلسه که در محل سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، ضمن تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت سيدالشهداء (ع)، گفت: 83 درصد از بودجه خشكسالي استان در حوزه خسارات كمبود آّب و كشاورزي مصرف شده است.


استاندار يزد بر تلاش همه جانبه مديران در خصوص جذب 100 درصدي بودجه هاي تخصيص داده شده به استان يزد تاكيد كرد.


نماينده مردم ابركوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين جلسه استان يزد را خشك ترين استان كشور از نظر منابع آبي دانست.


" فرهمند " در ادامه جلسه با اشاره به گزارش ارائه شده در خصوص عملكرد بسيج در سال 1390 افزود: بسيج در جهت حفظ حريم ولايت نقش بسزايي را ايفا مي كند.


همچنين معاون برنامه ريزي استاندار بسيج را نعمتي بزرگ و عظيم برشمرد و خاطرنشان ساخت: بسيجيان رهروان راستين خط ولايت و امامت درجامعه اسلامي ايران محسوب مي شوند.


" محمد رضا بابايي " با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري( مدظله العالي) در خصوص توجه به روحيه بسيج در تمامي اقشار جامعه تصريح كرد: روحيه بسيجي در بين مديران استان شور و اشتياق خدمت به جامعه را تقويت خواهد كرد.


در اين نشست گزارش افق 20 ساله بسيج كشور ارائه و پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت پذيرفت و در پايان تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا