یک نماینده:حمایت از هنرمندان باید روزبه روز افزایش پیدا کند

نماینده مردم شهرستان های مهریز ، بافق ، ابركوه ، خاتم و بهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات بخش فرهنگی باید افزایش یابد تا هنرمندان متعهد بتوانند بدون هیچگونه دغدغه ای برنامه های خود را دنبال كنند.

كاظم فرهمند در جمع هنرمندان و فعالان عرصه فرهنگی مهریز افزود: فرهنگ و هنر حوزه ای گسترده است كه مشتاقان زیادی را در بر می گیرد .

وی اضافه كرد: عرصه فرهنگی و هنری در مقایسه با سایر رشته ها و بخش ها بسیار مهم ، تاثیرگذار و در عین حال ظریف و حساس است .

نماینده پنج شهرستان استان در مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: كارهای فرهنگی بخاطر حجم بالایی كه دارند برای تحقق كامل به اعتبارات كافی هم نیاز دارند .

فرهمند گفت: اگر اعتبارات مورد نیاز در اختیار فعالان عرصه فرهنگ و هنر قرار گیرد آنها قطعا می توانند دست به كارهای بزرگ و مهمی بزنند كه بسود كشور ، مردم و بخصوص نسل جوان خواهد بود .

وی تصریح كرد: بدون شك یكی از راه هایی كه می توان تهاجم خزنده سو فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را خنثی كرد همین عرصه فرهنگی هنری است .

وی تاكید كرد: دولت كریمه طی سال های گذشته عنایت بسیار خوبی به هنرمندان و فرهنگیان داشته و باید این حمایت ها روز به روز افزایش یابد .

وی گفت: حضور در عرصه خطیر فرهنگ و هنر در شرایط كنونی بسیار احساس می شود و باید همه به یاری هنرمندان مومن بشتابند و آنها را در انجام كارهایشان یاری دهند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا