نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: در دیدار با نماینده فائو در ایران ضمن اشاره به قابلیت های استان یزد و از جمله قابلیت های کشاورزی و همچنین مشارکت بالای مردم در طرح های بیابانزدائی و توسعه روستاها از آنان برای مشارکت در استان یزد دعوت به عمل آمد و به این نکته اشاره کردیم که با وجود این قابلیت ها قطعا در استان یزد موفق خواهید بود.

کاظم فرهمند افزود:خشکسالی و وجود حوادث غیر مترقبه در این استان لزوم فعالیت های بیشتر در زمینه طرح های بیابان زدائی را ملموس تر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در این دیدار با اشاره به قابلیت ها و شرائط خاص اکولوژیکی استان از این سازمان وابسته به سازمان ملل برای فعالیت در استان یزد دعوت به عمل آمد و مقرر شد که در جلسه ای در سازمان جنگل ها و مراتع کشور این موضوع با حضور نماینده فائو به بحث گذاشته شود و زمینه سفر کارشناسان فائو به استان فراهم شود..

فرهمند در مورد حضور این سازمان در استان یزد اظهار داشت:برخی از سازمان های مرتبط با سازمان ملل و از جمله فائو با حضور خود و مشارکت دولت ها در طرح های  مرتبط با بیابان زدائی، توسعه روستائی و اشتغال در روستاها به فعالیت می پردازند.

 http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=42056_F.jpg


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا