فرهمند خواستار افزايش رشته‌هاي دانشگاه آزاد خاتم شد

نماينده مردم مهريز، ابركوه، خاتم، بافق و بهاباد در مجلس با اشاره به اينكه بايد زمينه استقلال دانشگاه آزاد خاتم را فراهم كرد، بر افزايش رشته‌هاي آن نيز تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار مهين رستگار خبرنگار يزد فردا" در خاتم، كاظم فرهمند در جمع اساتيد و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي خاتم گفت: بايد زمينه را مساعد نمود تا با افزايش تعداد دانشجويان و تنوع رشته‌هاي تحصيلي و توسعه ساختمان‌ها و فضاي آموزشي شرايط براي استقلال دانشگاه آزاد واحد خاتم فراهم شود.

وي ادامه داد: با توجه به نزديكي اين دانشگاه با شهرهاي شهربابك، ني ريز، بوانات، سعادت شهر و ... همجوار اين شهرستان بسيار مناسب است كه دانشگاه آزاد اسلامي رشته‌هايي كه تناسب كاري با اين شهرستان دارد و كمتر در شهرهاي اطراف وجود دارد ايجاد نمايد تا زمينه جلب دانشجو براي تحصيل دراين دانشگاه فراهم شود.

نماينده مردم خاتم در مجلس با اشاره به اينكه در حال حاضر سه رشته كارداني و چهار رشته كارشناسي در دانشگاه آزاد وجود دارد تصريح كرد: دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي خاتم از استعداد و پتانسيل خوبي برخوردار هستند كه با ايجاد فضاي آموزشي مناسب و ايجاد كتابخانه وسالن مطالعه مي‌توان در جهت شكوفايي استعدادهاي آنها گام موثري برداشت.

فرهمند گفت: امروز كيفيت و ارتقاء سطح علمي دانشجويان بايد در اولويت کاری مسؤولين دانشگاه آزاد اسلامي قرار گيرد و بايد در اين راستا نسبت با ارائه خدمات شايسته و رفع موانع تحصيلی دانشجویان گام بر داریم و مشكلات آنان را با دقت و سرعت بررسي کنیم و با عملکردصحيح خود باعث تبليغ واقعی براي دانشگاه شویم. و بازخورد مثبت از طرف دانشجو بهترين تبليغ براي دانشگاه است و تنها باداشتن نیت الهی، کار و تلاش در جهت محور چشم انداز دانشگاه آزاد اسلامی به ا هداف خود خواهیم رسید.

وي ضمن تقدير و تشكر از غلامرضا صادق پناه و احمد كاظمي نسب روساي اسبق دانشگاه آزاد اسلامي خاتم براي كرامت تيموري رئيس جديد اين دانشگاه آرزوي موفقيت نمود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا