مهندس فرهمند نماینده مجلس:

شركت تعاوني دهياران در خاتم مي تواند درروستاها تحول ايجاد كند.

به گزارش مهين رستگار خبرنگار يزد فردا:مهندس كاظم فرهمند نماينده مردم خاتم درمجلس شوراي اسلامي در نشست با مدير عامل و هيئت رئيسه شركت تعاوني دهياران شهرستان خاتم "با اشاره به اينكه با كمك شركت تعاوني دهياران خاتم مي تواند درروستاها تحول ايجاد كرد خاطر نشان كرد: با كمك شرکت تعاونی دهیاران می توان روستاها را متحول کرد و با تجمیع درست و قانونی تجهیزات و ماشین آلات در این امر تأثیرگذار بود.

وی ادامه داد: با ایجاد راهکارهای مناسب و گذراندن دوره های ویژه مدیران و اعضاء هیأت مدیره باید برای ارتقای این تعاونیها گام مثبت و اساسی برداشت .

نماينده مردم خاتم درمجلس شوراي اسلامي در پایان افزود :اعضای این تعاونی جهت کمک به ماندگاری مردم در این روستاها و ایجاد اشتغال پایدار و منبع درآمدی مردم روستاها نسبت به شناسایی پتانسیل و ظرفیت های موجود در مناطق روستایی اقدام نمود و با شناسایی طرحهای کسب و کار متناسب با روستاها و تشویق و ترغیب جوانان و علاقه مندان به اجرای اینگونه طرحها در روستاها با معرفی آنان به ارگانها همکاری لازم را بعمل آورند.

درپايان اين نشست موسي نيكونام مديرعامل شركت تعاوني دهياران خاتم وحسن خانجاني رئيس هيئت مديره گزارشي از وضعيت كلي شركت ارائه ونقطه نظرات وپيشنهادات خودرا ارائه دادند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا