ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد در گفتگو با خبرنگار ما از سفر اعضاء کمیته معادن کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به یزد خبر داد.

کاظم فرهمند افزود:رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن به همراه 4 تن از اعضاء به پیشنهاد اینجانب فردا در یزد حضور پیدا کرده و به بررسی مسائل و مشکلات معادن استان می پردازند.

وی یادآور شد: بازدید از معدن سنگ آهن بافق و حضور در جلسه ای با مسئولان این شهرستان و معدن داران در رابطه با مسائل و مشکلات از جمله برنامه های این کمیته است.

به گفته فرهمند، اعضاء کمیته معدن بعد از آن در جلسه ای با معدن داران عضو اتاق صنایع و معادن استان یزد با حضور مسئولین صنایع و معادن استان و معاونین استاندار و تنی چند از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در محل خانه صنعت و معدن مسائل و مشکلات مرتبط را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

به گفته وی استان یزد جزء استان هائی است که از نظر معدن آهن، روی ، سرب و ذغال سنگ اهمیت ویژه ای دارد و خانه صنعت و معدن استان یزد مدت ها به دنبال حضور این کمیته برای حضور در استان بود که این مسئله فردا تحقق می یابد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا