نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، تغییر رویکرد دولت در دور چهارم سفرها برای اجرایی شدن پروژه‌ها را ضروری خواند و گفت: حضور مردم در کنار دولت و استقبال آنها از مسئولان دولتی باید با پاسخ صادقانه‌ای از سوی دولت آن هم با تکمیل طرح‌ها و عمل به وعده‌ها انجام گیرد .


" کاظم فرهمند" ، با اشاره به دور چهارم سفرهای استانی دولت، گفت: گزارش‌ها حاکی از این است که هنوز بخش مهمی ازطرح‌های سفر اول تا سوم به پایان نرسیده است.


نماینده مردم مهریز، بافق ، ابرکوه، خاتم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مصوبات دور سوم سفرها ظاهرا قابلیت اجرا ندارد و به همین دلیل روی زمین مانده است، گفت: ارتباط مردم و دولت در دور اول و دوم سفرها توانست بسیاری از مشکلات را حل کند و موجب بهتر شدن رابطه مردم با دولت شد.


نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، قرار گرفتن دولت در جریان مشکلات مردم را وجه مثبت سفرهای استانی خواند و گفت: البته لازم است طرح‌هایی که برای حل مشکلات مردم کلیک خورد اجرایی شود.


وی با انتقاد ازعدم اجرایی شدن بخشی از پروژه‌های مصوب دور اول تا سوم سفرها تصریح کرد: این امر نشان دهنده این است که روی طرح‌ها کار کارشناسی صورت نمی گیرد، زیرا این طرح‌ها نتوانست قابلیت اجرایی پیدا کند.


فرهمند، تغییر رویکرد دولت در دور چهارم سفرها برای اجرایی شدن پروژه‌ها را ضروری خواند و ادامه داد: حضور مردم در کنار دولت و استقبال آنها از مسئولان دولتی باید با پاسخ صادقانه‌ای از سوی دولت آن هم با تکمیل طرح‌ها و عمل به وعده‌ها انجام گیرد.


سفرهای استانی طرحی است که به وسیله محمود احمدی نژاد از آبان ماه سال ۸۴ کلید خورد.


دولت به تناسب شرایط و اقتضائات زمان در هر دوره رویکرد خاصی را در پیش گرفته است و تا کنون سه دوره از اجرای این طرح می گذرد.


دور چهارم سفرهای استانی از روز چهارشنبه - ۲۳ شهریور- با سفر به استان اردبیل آغاز شد.


رویکرد مهمی که دولت در دور نخست سفرهای استانی به آن توجه کرد، موضوع انرژی هسته‌ای و تاکید بر اهداف صلح‌آمیز برنامه‌های ایران و محق دانستن مردم ایران بر داشتن این انرژی نو بود.

منبع : خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا