یزدفردا:نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: تحقیق و تفحص‌ها بیشتر به دلیل شناختن نقاط ضعف و قوت است و چیزی به عنوان مچ‌گیری مطرح نیست.


"کاظم فرهمند"  با بیان این که یک ماه پیش اعضای تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست انتخاب شدند؛ اما متاسفانه هنوز جلسه‌ای در این رابطه تشکیل نشده است گفت: اگر تحقیق و تفحص‌ها با شناسایی موانع و مشکلات موجود بصورت علمی صورت گیرد می توان با ارائه راهکارهای مناسب طرح‌ها و پروژه‌های محیط زیست را بهتر به انجام رساند.


نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس با تاکید بر اینکه دیدگاه ما از تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست مچ‌گیری نیست تصریح کرد: هدف از این تحقیق و تفحص شناخت نقاط قوت و ضعف برای تقویت عملکرد این سازمان است. البته امکان بروز اشتباهاتی هم در این سازمان وجود دارد که باید برای حل آن تلاش کرد.


فرهمند بر استفاده از نظرات مسئولان محیط زیست در جلسات تحقیق و تفحص از این سازمان تاکید کرد و گفت: مسئولان محیط زیست در این تحقیق و تفحص‌ سهیم هستند و باید با حضور در جلسه‌ها به سئوال‌های مطرح شده پاسخ دهند.


تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت از محیط زیست کشور در نشست علنی هفته اول خرداد با رأی مثبت نمایندگان به تصویب رسید و "احمدعلی کیخا" به عنوان رئیس و همچنین "وکیل سپه اجیرلو" و "قاسم محمدی" به عنوان نایب رئیسان و "اقبال محمدی" نیز دبیر به عنوان کمیته تحقیق و تفحص از سازمان حفاظت از محیط زیست انتخاب شدند

خانه ملت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا