نماینده مردم مهریز در مجلس : خيرين نيكوكارجشن گلریزان پهلوانان عرصه همت هستند


علیرضا صادقی گروه خبر : کاظم فرهمند نماینده مردم مهریز طی پیامی خطاب به خيرين شركت كننده دردومین جشن گلريزان شهرستان مهریز با اشاره به تقارن اين جشن با ايام ميلاد كريم اهل بيت امام حسن مجتبي (ع) و ماه مبارک رمضان اظهار داشت: محبت و نوع دوستي يكي از مهمترين احساسات پاكي است كه موجب معنادار شدن زندگي بشري مي شود و خيرين نيكوكارجشن گلریزان پهلوانان عرصه همت هستند.


وي تاکید کرد شركت در جشن گلريزان و كمك به انسان هاي گرفتار تجلي عمل به سيره حسني می باشد


نماینده 5 شهرستان استان یزد نيز گفت: حلم، جود و سخاوت از مهمترين ويژگي هاي شخصيتي امام حسن مجتبي (ع) بود و لذا امام بخاطر بخشندگي و كرامت و دستگيري از نيازمندان به كريم اهل بيت (ع) معروفند.


فرهمند افزود: برگزاري جشن هاي گلريزان و كمك به نيازمندان در واقع اجرا نمودن آموزه هاي ديني و سيره عملي ائمه معصومين (ع) در جامعه است.

وي با بيان اينكه همه در برابر قشر محروم و گرفتار جامعه مسئولند يادآور شد: تاكيد اسلام بر صدقه وتوصيه به هديه و صله رحم نشان از اهميت تعاون، همدلي و نوع دوستي در آموزه هاي بلند دين دارد.


نماینده مردم مهریز اضافه كرد:كمك به نيازمندان و افراد گرفتار از جمله زندانيان جرائم غير عمد يك توفيق الهي است كه بايد نيكوكاران و خيرين جامعه از آن بهترين بهر ه را ببرند. در این مراسم نماینده مردم مهریز مبلغ 10 میلیون ریال به دومین جشن گلریزان شهرستان مهریزکمک کردند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا